استراتژی اشکهای کشکی برای رای!

گروه سیاسی- اسحاق جهانگیری نامزد پوششی،ضربه گیر و این روزها نامزد اصلی اصلاح طلبان در انتخابات در زمان صحبت با دوربین و وقتی از سختی‌های زمان جنگ برای مردم سخن می‌گفت بغض کرد.

به گزارش افکارنیوز، او گفت: آن زمان جنگ بود برنامه برای اداره کشورداشتن سخت بود گاهی ۷ میلیارد دلار درآمد کلی کشور بود باید دست مریزاد گفت به آنها که آن زمان کشور را اداره کردند ۴ میلیارد برای تقویت بنیه دفاعی بود با دو میلیارد دلار کشور را اداره می‌کردیم جایی ۱۲۰ میلیارد دلار داشتیم در یکسال.

جهانگیری تاکید کرد: همان زمان مشاور مالی یکی از قسمت‌های جنگ بودم واقعا روزهای سخت و دشواری بود اداره کشور سخت بود ولی خوب اداره شد دوره سازندگی رسید منابع اداره کشور برای ویرانی‌های کشور کجا بود چند استان کشور ویران شده بود برخی در استان‌های دیگر مستقر شده بودند زیر بناهای کشور تخریب شد برنامه سازندگی تدوین شد.

جهانگیری در حالی بغض می کند که مخاطب را یاد رییس دولت اصلاحات می اندازد که در دومین دوره ثبت نام انتخاباتی گریه کند، این حربه به نظر می رسد مختص اصلاح طلبان بوده و سعی دارند با تحت تاثیر قرار دادن احساسات مردم کسب رای کنند.

آقای جهانگیری بهتر است به جای بغض کردن پاسخ دهد در طول ۴ سالی که معاون اول رییس جمهور بوده چه عملکردی داشته است، آیا زمانی که مردم خوزستان و اهواز در گرد و غبار امکان تنفس نبود بغض و گریه کردید؟

آیا زمانی که جوان تحصیل کرده این کشور به دلیل وضع نا بسامان اشتغال نتوانسته شغلی پیدا کند و همچنان زیرسایه پدر کارگرش زندگی میکند بغض کردید؟

به نظر می رسد آقای جهانگیری به جای اینکه در برنامه ای تبلیغاتی و انتخاباتی بغض کند تا بتواند از مردم رای بگیرد در طول این ۴ سال دولت تدبیر و امید کارنامه اش مشخص است و مردم این نوع رفتارها را کاملا می شناسند.

استراتژی اشکهای کشکی دیگر برای مردم رنگی ندارد و اصلاح طلبان اگر می خواهند مورد توجه مردم قرار گیرند باید کارنامه خدمتشان پر بار باشد نه با گریه رای کسب کنند.