نگاه دولت به بیرون از کشور کارگران را آزار می دهد

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعارها و اعتراضات کارگران در زمان سخنرانی حجت‌الاسلام حسن روحانی به مناسبت روز کارگر در مرقد امام‌خمینی(ره)، گفت: بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل و یا در حال تعطیلی هستند که این تعطیلی‌ها سبب شده تا بسیاری از کارگران بیکار شوند و یا ماه‌ها هیچ حقوقی دریافت نکنند.

وی با بیان اینکه وضعیت تولید کشور نیاز به رسیدگی فوری دارد، گفت: برای حل مشکلات و تعطیلی کارخانه‌ها باید فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی را ترویج تا کارخانه‌ها رونق بگیرند و به تبع آن رفع مشکلات کارگران و بیکاری را فراهم کنیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه بخشی از حل مشکل تولید و کارگران به همت مدیران، رویکرد و نگاه دولتمردان برمی‌گردد، افزود: اگر ما دغدغه اتکاء به ظرفیت‌های داخلی را نداشته باشیم و تا زمانی که مسئولان چشم امید به بیرون از مرزها داشته باشند، قطعا مشکلات اقتصادی، کارگران و بیکاران حل نمی‌شود.

گودرزی با بیان اینکه کشور باید از نظر اقتصادی تقویت شود، گفت: اگر در اقتصاد دچار ضعف شویم، قطعا آسیب‌های جدی به نظام و کشور وارد می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با تاکید بر اینکه ستون فقرات اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی است، تصریح کرد: نگاه به بیرون دولت بر نگاه به داخل کشور غلبه دارد که این کارگران را آزار می‌دهد. باید توجه و نگاه دولت به ظرفیت‌های داخل کشور باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: دولت بیش از حد معقول به برجام دل‌خوش کرده و باید گفت که نه تنها یک برجام، بلکه 100 برجام هم نمی‌تواند مشکلات داخلی کشور را حل کند، چرا که دشمنان قسم خورده زیادی داریم که اینها اهل نقض عهد و به دنبال این هستند که فرصت و زمان را از ما بگیرند و مسیر پیشرفت کشور را با مشکل مواجه کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: هر میزان که نگاه مسئولان کشور انقلابی باشد و توجه به ظرفیت‌های درون تقویت شود و از طرف دیگر نا‌امیدی و بی‌اعتمادی از دشمن در میان مسئولان تقویت شود مسیر پیش رفت کشور توام با عدالت فراهم خواهد شد.