اذهان مردم را منحرف نکنید؛ اقتدار و امنیت ایران با هیچ چیز قابل معامله نیست

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برخی سعی می کنند با طرح موضوعات واهی خود را در موقعیت برتر قرار دهند، گفت: اینکه نامزدهایی اعلام کنند ازمایش موشکی یا مانور نظامی باعث شد تا برجام اجرایی نشود یا نیروهای نظامی را متهم به برهم زدن مذاکرات کنند، یک موضوع کاملا انحرافی و غیر واقعی است که مردم با چنین طرح موضوعاتی دیگر فریب نمی خورند.نامزدها نباید با طرح موضوعات انحرافی و نادرست اذهان مردم را منحرف کنند.

وی افزود: کشور ایران دارای رهبری مقتدر و بصیری است که روسای جمهور یا نامزدهای ریاست جمهوری با طرح دوگانه جنگ و صلح بیشتر به امنیت و ثبات و اقتدار کشور ضربه وارد می کنند و حیثیت کشور را در مقابل دشمنان زیر سوال می برند. اقتدار و امنیت ایران قابل معامله با هیچ چیز نیست.

این نماینده در پایان خاطر نشان کرد: موقعیت اقتصادی کشور در وضعیت بغرنجی قرار گرفته است و جنگ اصلی جنگ اقتصادی است که نامزدهای ریاست جمهوری باید برای آن برنامه ارائه دهند. بیکاری و رکود موضوعاتی هستند که با ایجاد شغل و رونق اقتصادی می توان به جنگ آنها رفت. پس فعالین سیاسی و نامزدهای محترم فکری به حال اوضاع خراب اقتصادی کنند و به دنبال سیاه نمایی نباشند. امروز مشکل کشور کنسرت نیست بلکه سفره های خالی مردم است.