آشنا به درخواست مناظره نادران پاسخ داد

 الیاس نادران نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای خطاب به مشاور رئیس جمهور و نماینده وی در ستاد تبلیغات انتخابات کشور آمادگی خود را برای مناظره در یکی از دانشگاههای کشور اعلام کرد.

او در این بیانیه خطاب به آشنا نوشته است: نظر به تعلل سوال برانگیز رسانه ملی در برگزاری مناظره میان نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، بدینوسیله ضمن اعلام آمادگی برای مناظره با نمایندگان اقتصادی دولت، از جنابعالی دعوت میکنم نمایندگان اقتصادی آقایان روحانی و جهانگیری را برای مناظره در موضوعات اقتصادی معرفی بفرمایید. محل مناظره میتواند یکی از دانشگاه ها و برگزار کننده ان هم یکی از تشکلهای دانشجویی داوطلب باشد.

اما این اعلام آمادگی نادران برای مناظره با تیم دولت، به اظهارنظر مشاور فرهنگی رئیس جمهور در کانال تلگرامی اش بر می گردد . آنجا که آشنا از مسئولان صدا و سیما و کمیته نظارتی مصرا تقاضا می کند که امکان مناظره میان نمایندگان داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از شبکه دوم سیما را فراهم کنند.

مشاور نام آشنای روحانی در این پیام خود با انتقاد از عدم مناظره میان نمایندگان نامزدهای انتخاباتی نوشته بود: « به اطلاع عموم علاقمندان می رساند علیرغم مصوبه ابلاغ شده کمیسیون نظارت بر تبلیغات در مورد الزامی بودن  پخش زنده مناظره میان نمایندگان داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از شبکه دوم سیما، متاسفانه به دلایل نامعلوم تا کنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.  از مسئولان محترم سازمان صدا و سیما و کمیته نظارتی مصرا تقاضا داریم تا این امکان آگاهی بخش را از مردم عزیز و انتخابگر سلب ننمایند.»

حال بعد از آنکه الیاس نادران آمادگی خود را برای مناظره با او اعلام کرده است، آشنا در خصوص موضعش نسبت به این درخواست نادران، گفت: «بعد از مناظره های ریاست جمهوری در موردش فکر می کنم.»