روحانی و جهانگیری در پایان خط دولت هنوز از بایدها و شدن‌ها صحبت می‌کنند

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی و آقای جهانگیری به گونه‌ای در مناظره صحبت می‌کردند که گویا جدیداً وارد عرصه انتخابات شده‌اند و می‌خواهند مسئولیت بگیرند، در حالی‌که 4 سال فرصت طلایی برای اجرای حرف‌ها و برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند، در اختیار داشتند.

 

وی افزود: آقایان روحانی و جهانگیری 4 سال فرصتی را که در اختیار داشتند را تلف کردند و امروز در پایان خط شاهد این هستیم که آنها از بایدها و شدن‌ها صحبت می‌کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: حرف‌های آقایان روحانی و جهانگیری برای مردم قابل‌قبول نیست؛ مردم از رئیس‌ و معاون اول دولت انتظار دارند که واقعیت‌ها را ببینند.

پورمختار خاطرنشان کرد: ما شاهد هستیم رئیس‌جمهور و معاون اول وی گزارش کارِ نکرده را می‌دهند و ما شاهد بودیم آقای روحانی تا همین اواخر تقصیرها را به گردن دولت دهم می‌انداخت و امروز نیز با فرافکنی سعی دارد تا مسئولیت کارهای نکرده‌اش را به گردن نهادهای دیگر بیندازد.

وی افزود: این رفتارها نشان‌دهنده آن است که آقایان فرصت 4 سال گذشته را به‌راحتی از دست داده‌اند و امروز با این اقدامات و رفتارهایشان می‌خواهند بگویند ما نتوانستیم کاری بکنیم و علت آن هم نهادهای دیگر بودند که نگذاشتند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اضافه کرد: این گونه اظهارات صحیح نیست و به فرض اگر صحیح هم باشد، چه تضمینی هست اگر مجدد بر سر کار بیایند نتوانستن‌های آنها ادامه نداشته باشد و اگر این‌چنین باشد چه دلیلی برای مسئولیت گرفتن آنها وجود دارد.

پورمختار در پایان گفت: آقایان روحانی و جهانگیری با مظلوم‌نمایی سعی در فریب افکار عمومی دارند و اینکه بگویند اجازه ندادند ما کار کنیم و با این رفتار خود جلب‌توجه کنند و البته هرچه که به پیش می‌رویم بی‌اعتمادی مردم نسبت به این دو نفر بیشتر و بیشتر می‌شود.