تلاش بی سابقه دولتی ها برای ماندن در پاستور

محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفتگویی با اشاره به موضع‌گیری عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در قبال مواضع قالیباف گفت:‌ شاید برای اولین بار است که در انتخابات ریاست‌جمهوری به جای اینکه رئیس دولت مستقر به رقابت بپردازد، همه وزرا وارد گود رقابت شده‌اند و از هر ابزاری برای کمک به آقای روحانی استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: جای تعجب است که وزیر کشور که به نوعی نقش داور را باید در انتخابات ریاست‌جمهوری ایفا کند، موضع‌گیری کرده و به نقد نظرات رقیب رئیس‌جمهور می‌پردازد.

دهقان با تأکید بر اینکه رحمانی فضلی بهتر است که ابتدائاً راجع به سوابق و کارنامه اجرایی خود ابهاماتی را روشن کند، گفت: آقای رحمانی فضلی که رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر است، باید توضیح دهد که چرا در زمان مدیریت ایشان تعداد معتادان در کشور سه برابر شد؟ و به ویژه در شهر تهران معتادان متجاهر چهار برابر شده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: وزیر کشور اعتبارات مربوط به ستاد مبارزه با مواد مخدر را به جای اینکه به امر مبارزه، پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان اختصاص دهد، آن را صرف خرید ساختمان‌های گران‌قیمت کرده که یک نمونه آن، ساختمان ۱۰۰ میلیارد تومانی در شمال شهر تهران است.

وی خاطرنشان کرد: ایشان برای اتاق خود در این ساختمان میلیاردی، هزینه‌های فراوانی کرده است، به علاوه از یکی از ساختمان‌های متعلق به ستاد مبارزه با مبارزه با مواد مخدر به‌صورت ناروا برای نزدیکان خود بهره گرفته است.

دهقان از وزیر کشور به عنوان یکی از نمادهای مدیریت اشرافی کشور یاد کرد و گفت: آقای رحمانی فضلی که امروز به دیدگاه‌های انتخاباتی آقای قالیباف انتقاد می‌کند، خود در ستاد مبارزه با مواد مخدر نه در پیشگیری در اعتیاد، نه پیگیری مبارزه با قاچاقچیان موفق نبوده است و آماری که امروز از عملکرد این ستاد در دست است وحشتناک است.  

وی عنوان داشت: آقای رحمانی فضلی باید توضیح دهد که در مدت مسئولیت خود در ستاد مبارزه با مواد مخدر چه کرده است که سالانه چند هزارنفر از معتادان در دوران تصدی ایشان به‌واسطه عدم مدیریت صحیح مرده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف تصریح کرد: تعداد زیادی از معتادان در پناهگاه‌ها و خیابان‌ها می‌میرند، اما ایشان می‌رود ساختمان ۱۰۰ میلیارد تومانی برای ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌خرد، حال به جای اینکه پاسخگوی عملکرد ضعیفش در این باره باشد، در اقدامی خلاف عرف و قانون به حمایت از یکی از کاندیداها و تخریب کاندیدای دیگر می‌پردازد.