زمان اعلام لیست دوم اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر

الهام فخاری عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره آخرین وضعیت لیست شورای عالی برای انتخابات شورای شهر تهران، اظهار داشت: امروز عصر قطعاً لیست شورا نهایی و اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه لیست نهایی در صحن شورای عالی سیاست‌گذاری تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: تا عصر امروز نتیجه گفته می‌شود، مگر اینکه بررسی شاخص‌ها نیاز به زمان بیشتری داشته باشد.

فخاری درباره جلسه شب گذشته کاندیداهای اصلاح‌طلب با حضور عارف، خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته فرآیندی که تاکنون طی شده و چگونگی تنظیم شاخص‌ها بحث شد و اینکه در بررسی شاخص‌ها به کمیسیون‌های شورای شهر توجه شده است.

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: این جلسه برای نهایی شدن لیست شورای شهر نبود و بیشتر برای همفکری و چگونگی انجام کار بود. در این جلسه حدود 130 نفر از کاندیداها که خواستار حضور در لیست اصلاح‌طلبان بودند، حضور داشتند.

وی درباره بحث سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر تهران، گفت: تاکنون درباره موضوع سرلیست یا مصداق آن بحثی نداشتیم.

شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان متشکل از نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی شخصیت‌های حقیقی تشکیل شده و ریاست آن را محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس بر عهده دارد.

بخش دیگری از اصلاح‌طلبان در قالب شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب لیست 21 نفره خود را تحت عنوان «شهر سبز» نهایی کرده‌اند. احمد شریف دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب از احتمال سرلیستی محسن هاشمی در این فهرست خبر داده بود.