دستجردی: ۶ بانک در اثر اختلاس‌ها در معرض "ورشکستگی" است

 مرضیه وحید دستجردی در اجتماع بزرگ بانوان انقلابی که عصر امروز در حسینیه آزادبری‌ها در کرج برگزار شد، اظهار داشت: نباید در  جامعه شاهد حقوق‌های نجومی باشیم در حالیکه جوانان جامعه متقاضی کار و شغل هستند.

وی با بیان اینکه با وجود حقوق‌های نجومی نه تنها دست جوانان گرفته نمی‌شود و اشتغال‌زایی صورت نمی‌گیرد بلکه یکی پس از دیگری شاهد تعطیلی کارخانه‌ها نیز هستیم، افزود: امروز شاهدیم در حالیکه این مردم شایسته بهترین‌ها هستند مورد بی‌اعتنایی قرار می‌گیرند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان موقع انتخابات به یاد مردم می‌افتند، بیان کرد: چطور ممکن است ما در 4 سال نتوانستیم گامی در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم برداریم و خواستار فرصت دیگری باشیم.

دستجردی با اشاره به اینکه امروز گردنه بزرگی را در پیش داریم، گفت: باید بگردید و به کسی که تمام ساعات خود را وقف مردم می‌کند و خود را نوکر مردم می‌داند رای بدهید.

وی خاطرنشان کرد: نباید کسانی بر سر سفره ملت بنشینند و جیب‌های خود را پر پول بکنند، حق مردم ما این نیست.

دستجردی با بیان اینکه تا کی باید شاهد این حقوق‌های نجومی باشیم، اضافه کرد: تمام تلاش ما باید رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: کسانی‌که در صحنه اداره کشور رای شما را می‌آورند باید از جان و مال خود برای شما مایه بگذارند.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی از 5 دی ماه 95 اعلام موجودیت کرد، گفت: حدود 3 هزار نفر از کشور در نخستین مجمع شرکت کردند و برای نخستین بار در کشور تشکیلاتی از پایین به بالا تشکیل شد.

دستجردی با اشاره به اینکه این تشکیلات از بطن مردم و کاملا مردم‌سالارانه شکل گرفته، عنوان کرد: برنامه این جبهه منحصر به انتخابات ریاست جمهوری نیست و پس از آن هم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هر دو کاندیدای جبهه تجربه‌های خوبی در خدمت‌رسانی به مردم دارند، بیان کرد: سبد آراء این دو کاندیدا باهم تفاوت دارد و حضور هر دو تا امروز به نفع مردم و نیروهای انقلاب در کشور است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از مناظره سوم نتیجه مراکز معتبر نظرسنجی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و اگر به این نتیجه برسیم که یکی از این دو کاندیدا بالای 50 درصد آراء مردم را دارد حتما به کاندیدای واحدی می‌رسیم.

دستجردی با بیان اینکه آنچه که مورد نظر جبهه مردمی و مردم است "نه به وضع موجود" است، افزود: جبهه مردمی برای این تشکیل شده که صدای مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه همگی در انتخابات شرکت کرده و به وظیفه خود عمل می‌کنیم، عنوان کرد: ما یک وظیفه داریم و آن حضور در صحنه است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بر گرسنگی مظلوم و سیری ظالم صبر نمی‌توان کرد، ادامه داد: روزی که امام(ره) نهضت خود را آغاز کردند جز دو سه نفر کسی ایشان را همراهی نکرد و امام با تلاش و مجاهدت و دعای امام زمان(عج) این نهضت را به پیش برد.

دستجردی ضمن تاکید بر اینکه هر جایی که کار به دست مردم سپرده شد پیروز و موفق بودیم، اضافه کرد: امروز می‌بینیم که ملت از صحنه به دورند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه چرا بانک‌ها تسهیلات چند هزار میلیاردی در اختیار بالادستی قرار می‌دهند ولی کسی که قصد راه‌اندازی یک کارگاه تولیدی را دارد موفق به گرفتن وام 10 میلیونی نمی‌شود، افزود: چرا 6 بانک ما باید در اثر همین اختلاس‌ها در معرض ورشکستگی باشند.

وی با بیان اینکه باید این وضع را از آنچه که هست تغییر بدهیم، متذکر شد: هیچوقت وضع معیشتی مردم به بدی امروز نبوده است و این شرایط باید با رای‌های شما اصلاح شود.

دستجردی با بیان اینکه عده‌ای ادعا می‌کنند که زمانی می‌خواستند در خیابان‌ها دیوار بکشند و بین زن و مرد جدایی بیندازند، تصریح کرد: امروز دیوارها بین سرمایه‌داران و مردم مستضعف است و ما باید این دیوار‌ها را بشکنیم.