آبدارچی دولت به خاطر حضور در هیئت اصولگرایان اخراج شد

کامران فاضل لنکرانی در شهرستان دشتستان (شهر برازجان) برگزار شد به مقام بزرگ شهید صادق گنجی در تاریخ انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: شهید گنجی شهید فرهنگی است و جا دارد که در شهر برازجان به جنبه ای فرهنگی و تاثیر آن بیش تر توجه کنیم و از سوی دیگر این شهید به عنوان شهید ترور و مبارزه با تفکر اسلام آمریکایی است و قبل از اینکه داعش بوجود بیاید وی با  تفکر داعشی مبارزه می کرده است.

وزیر سابق بهداشت در دولت قبل به معنای کلمه تفکر داعشی که از سوی بعضی افراد معنای غلط می شود اشاره کرد و افزود:  بعضی از افراد در جامعه به غلط  درحال معنای این کلمه هستند اگر ما امروز شاهد ترویج این تفکر هستیم علت آن سیاست خارجی به دیپلماسی عمومی سراسر نقاط جهان از جمله غرب است. البته امروز در اقصی نقاط جهان افتخار می کنند که از جمهوری اسلامی ایران استفاده می گیرند و هر کجا تفکر برخواسته از تفکرات رهبر و امام(ره) و مقاومت اسلامی است به گمراهی نرفته است.

لنکرانی صحبت هی خود تفکرات و رهنمودهای امام(ره) را نیاز فعلی جامعه خواند و اذعان داشت: ما امروز بیش از هر چیزی به تفکرات امام(ره) احتیاج داریم بعضی ها فرمایشات امام راحل را به فراموشی یا زیر پا می گذارند و بحث مالیات دهی آستان قدس یکی از صحبت های امام (ره)است و بعضی ها در این بین سخن از اینکه چرا آستان قدس مالیات نمی دهد را مطرح می کنند در صورتی که این فتوای امام(ره) می باشد و موضوع نه به همین الان است در زمان مرحوم طبسی هم آستان قدس مالیات نمی داده است  و بعضی ها اشتباه کرده اند و می آیند حرف دیگه ای را می زنند و این جوان مردمی نیست و چرا با الفاظ بازی می کنند؟!!.

این فعال سیاسی یکی از اتفاقات سال گذشته را رشد تورم هزینه های آموزشی در کشور خواند خاطرنشان شد: در دولت ها گذشته در چهارسال اخیر برای  اولین بار شاهد افزایش هزینه های آموزشی در کشور بودیم که و روند در سه سال گذشته هزینه های آموزشی تبدیل به یک هزینه سنگین شده است و تورم رو به افزایش است و فعالیت اجتماعی و آموزشی و تحصیلی بخاطر بالا بودن هزینه را داریم از دست می دهیم.

وی به سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو و پذیرش آن از سوی دولت تاکید کرد:  ما یک کشور فرهنگی هستیم و سندهای مهمی در آموزش داریم که به همه چیز در آن اشاره شده است و  آموزش و پرورش ما  به سمت مهارت و پرورش می رود و ... و این حرکت خود تحمیلی است از دیگران بگیریم و بعضی ها در آموزش و پرورش کاسب کار هستند تا نقش آموزش و پرورش داشته باشند و در نتیجه آن، این می شود تا جایی پیش رفتند که فریاد رهبری بلند بشود و ما بعدا متوجه بشویم چه اتفاقی افتاده است.

لنکرانی یکی از اتفاقات قبل در سال های گذشته را دوقطبی های کاذب یادکرد و تصریح نمود: بعضی ها از افراد در کشور در تلاش هستند صحنه سیاست را قرمز و آبی کنند و بعدا فقط ایراد می گیرند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اضافه کرد: بعضی ها برادر خود و اقوام خود را نمی بینند و دل خوش هستند که حاشیه امن برای خودشان ایجاد کرده شده است که یکی از دلایل حضور آیت الله رییسی در انتخابات از بین بردن اصولگرایی و اصلاح طلبی است و ایشان فراتر از این به میدان آمده است و در همه ستادهای  این کاندیدای همه نوع تفکرات وجود دارد.

وزیر سابق بهداشت به قطب بندی جامعه اشاره کرد و تصریح کرد:  در یک اداره آبدارچی را بخاطر اینکه در روضه هیئتی شرکت کرده که آن هیئت مربوط به اصولگرایان بوده است را عوض می کنند و می گویند شما در مراسم اصولگرایان شرکت کرده اید.

وی در پاسخ به شبهه ای که  موضوع اعلام اموال از سوی نامزدها انتخاباتی یک تخریب است این چنین گفت: اموال آقای رییسی که اعلام شد و وی اموال خودشان رااعلام کنند که فقط یک منزل 140 متری و حساب جاری برای حقوق دارد و چرا یک مسولی از پست ومکان فعلی خود استفاده کند و مالی را به هم بزنند که الان بخواهند بیان کنند و و سخن از تخریب به وسط آید و مسولین تبدیل به طعمه بشوند.

لنکرانی بعضی از رفتارهای موجود از سوی مسئولین در کشور را ایجاد اختلاف و دلسردی در جامعه بیان کرد و افزود: در کشور بعضی از پروندها ماهها طول می کشد ولی پرونده دختر وزیر در مدت 48 ساعت رسیدگی می شود و نتیجه آن این است که هیچ تخلفی نداشته است و این برخوردها و رفتارها کشور را به مشکلات می کشاند و یکی از رفتارهای آقای ریسی برخورد با فساد است.

وی در خطاب به کسانی که در تلاش هستند فضای کشور را در چند روز مانده به انتخابات دوقطبی و پرتنش کنند یادآور شد: در حال حاضر گفتمان قبیله ای در فضای کشور حاکم است باید یک حرکت نو بوجود بیاید و نوعا صحبت های بعضی ها  دوقطبی جامعه را رقم می زند و ما باید با شرکت در انتخابات و دعوت دیگران اصلح را بشناسیم عادلانه برخورد کنیم و چند روز مانده به انتخابات فضا را پر تنش نکنیم و حرفی را  بزنیم که دوقطبی ها بدتر بشود و ما فضای دوقطبی را بیماری جان فرسای کشور می دانیم که عوارض زیادی دارد.

وزیر سابق بهداشت درباره نتایج برجام در کشور گفت: در برجام آمریکای ها تعهد نیم بند خود را هم انجام نداد و بازهم بیایم بگویم تعامل با آمریکا به سود ماست! از گذشته  درس عبرت بگیریم.

کامران  لنکرانی به تلگرام و مانور دولت بر روی این نرم افزار جاسوسی اشاره کرد و اضافه کرد: آیا مسدود نشدن تلگرام یک کارنامه قوی است که دولت آن را به عنوان فعالیت در کارنامه خود مطرح می کند؟ اگر تبدیل ثروت به فضای کسب و کار نشود چه فایده دارد؟ فقط در حال فروش اطلاعات مردم ما به دیگران است! و بسته نشدن آن برای مردم نان می شود، شغل می شود؟! عقل به ما حکم می کند که نیازمندی های کشور را ببینیم.

وی همچنین به اتفاقات اخیر در بعضی از ستادهای نامزدهای انتخاباتی در کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در کشور بعضی ها برای رای آوردن حرف هایی را می زند که دل امام زمان را خوش نمی کند! در استان ایلام در روزهای گذشته شاهد یک توهین به امام رضا(ع)بودیم ولی  این تفکر قبلیه ای باعث شده است تا با کسی برخورد نکنیم که البته اصلاح طلب ها هم موافق این کار هستند ودر صورتی که معاون محترم مجلس شورای اسلامی که خودشان در جلسه حضور هم داشتند و به نشانه اعتراض مجلس را ترک نکرد و این نشان  برخوردهای قبیله ای است و باد فراگیر تر از قبله گرایی حرکت کنیم.