حجت‌الاسلام رئیسی به غرب استان تهران سفر می‌کند

حجت‌الاسلام  والمسلمین سیدحسین موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره  انتخابات ریاست‌جمهوری، فردا عصر میهمان مردم شهرستان اسلامشهر در محل مصلی بزرگ اسلامشهر است.

وی بیان کرد: در آستانه سالروز ولادت باسعادت منجی عالم  بشریت حضرت مهدی(عج)، جشن میلادی با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر  بویژه حامیان انقلاب و نظام در محل مصلی اسلامشهر برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در اسلامشهر افزود: در این مراسم پس از خیرمقدم‌گویی توسط یکی از ائمه جمعه شهرستان اسلامشهر، حجت‌الاسلام  رئیسی برای مردم این شهرستان سخنرانی و بخشی از برنامه‌های انتخاباتی خود را  ارائه می‌کند.

موسوی تأکید کرد: مراسم جشن میلاد از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود و پس از اتمام مراسم، حجت‌الاسلام رئیسی به شهرستان‌های بهارستان و شهریار عزیمت کرده و ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء با مردم  این مناطق نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان و علاقمندان به نظام دعوت می‌شود تا ضمن حضور در جشن میلاد حضرت قائم(عج) در محل مصلی شهر اسلامشهر و استماع سخنان حجت‌الاسلام رئیسی، بار دیگر نشان دهند که مردم شهرستان اسلامشهر پشتیبان ولایت، و حامی  انقلاب اسلامی به  رهبری  مقام عظمی  ولایت حضرت آیت‌اللّه  خامنه‌ای هستند.