اعلام وضعیت مالی کاندیداها قبل از مناظره سوم

سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به پیشنهاد یکی از کاندیدها مبنی بر اینکه کاندیداها اموال‌شان را در جلسه مناظره هفته آینده اعلام کنند، اظهار داشت: هفته گذشته شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور نامه‌ای صادر کرد و طی آن از نامزدهای محترم ریاست جمهوری در خواست کرد نسبت به هزینه‌‌های‌خودشان در ستادهای انتخاباتی و شفافیت مالی اموال خود اقدام کنند.

وی با اشاره به  ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از جانب مقام معظم رهبری و  شفافیت مالی ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها افزود: نظارت در هزینه‌کرد ستاد‌های انتخاباتی و شفافیت مالی کاندید‌ها یکی از مواردی است که باید تقویت شود.

ریحانی گفت: این نظارت از دو جهت قابل بررسی است. اول اینکه مشخص شود کاندیدایی که ادعای حمایت از حقوق مردم و مردمی بودن را دارد تا چه میزان این موضوع را در عرصه انتخابات جاری و ساری کرده است.دوم اینکه افرادی که ساده زیست هستند و مردم احساس می‌کنند به زندگیشان بیشتر نزدیک است را شناخته و انتخاب کنند.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به شاخصه‌های مدیر انقلابی،گفت: این نظارت عمومی نسبت به عملکرد مسئولین، کمک به خود مسئولین است، یعنی  باعث می‌شود مسئولین در مسیر اصلی خود حرکت کنند.

وی تصریح کرد: امروز مطالبه بسیج دانشجویی درباره کاندید‌ها براساس سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغ شده از جانب مقام معظم رهبری این است که نامزدها قبل از مناظره سوم اقتصادی نسبت به شفافیت مالی حوزه‌های اقتصادی خود اقدام کنند.