آقای روحانی! اصلاح طلبان سابقه دیوارکشی دارند نه اصولگرایان!

به گزارش افکارنیوز، حسن روحانی اخیرا در جمع هوادارانش در همدان گفته «عده‌ای اگر رای بیاورند، اقدام به دیوار کشی بین زنان ومردان می‌کنند»

این سخنان در حالی زده می شود که با بررسی سوابق کاندیداهای رقیب وی هیچکدام از آنها سابقه دیوار کشی ندارند.

در این بیش از ده سال اخیر در شهر تهران به عنوان پایتخت کشور کدام دیوارکشی انجام شده که روحانی مردم را از آن می ترسد.

مگر غیر از این است که در این سالها جز اینکه کارهای عمرانی و زیربنایی در تهران انجام شده کار غیر متعارفی نیز انجام شده است؟

ایجاد فضای دو قطبی های کاذب بارها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نهی شده اما گویا روحانی سعی دارد با بیان ادعاهایی که هیچ سابقه ای ندارد دو قطبی ایجاد کند و خود را منجی آزادی مردم نشان دهد.

جالب اینجاست حتی قالیباف در طول این سالها برای رفاه بیشتر بانوان ، پارک های بانوان را تاسیس کرد اما این روزها مورد هجوم ادعای بی اساس بی توجهی به بانوان قرار گرفته است.

از سوی دیگر دیوارکشی در جامعه به سالهای  دهه 60 و دانشگاه بر می گردد که مسئولان وزارت علوم قصد داشته‌اند بین دختران و پسران دانشجو در کلاس‌های درس دانشگاه‌ها دیوار کشیده شود.

اما این اقدام افراطی برای دیوارکشی، با پیگیری و افشاگری حضرت آیت الله خامنه ای رئیس جمهور وقت در خطبه‌های نمازجمعه و نهایتاً دستور امام خمینی(ره) متوقف می‌شود.

اسامی مسئولین وزارت علوم در آن مقطع مشخص می‌کند چه کسانی دنبال دیوار کشی بوده اند.

مسئولیت وزارت علوم از سال 1360 تا 63 بر عهده «محمدعلی نجفی»،  از سال 63 تا 64 برعهده ایرج فاضل و از سال 64 تا 68 برعهده «محمد فرهادی» بوده است.

جالب است بدانید محمدعلی نجفی عضو حزب کارگزاران اولین وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت آموزش و پرورش (که رای اعتماد کسب نکرد) و از اعضای برجسته ستاد انتخاباتی روحانی است.

آنچه واضح است افرادی به دنبال دیوارکشی بودند که امروز در ستادهای روحانی فعال هستند، پس چگونه است این نامزد انتخابات مدعی می شود رقبای او چنین قصدی دارند.