مشاور لاریجانی پاکستان را تهدید کرد

منصور حقیقت پور درخصوص احضار سفیر ایران برای اظهارات سردار باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ارتباط با حادثه میرجاوه بیان کرد: اگر پاکستان اطلاعاتی از تروریست‌ها در خاک خود ندارد و انتظار دارد تا از ایران این اطلاعات را دریافت کند اگر لازم باشد، اطلاعاتی در این باره می‌دهیم، اما این نشان‌دهنده بی کفایتی سیاسی و امنیتی مدیران پاکستان است.

وی ادامه داد: براساس اطلاعاتی که ما قبل از این داشتیم آن‌ها (پاکستانیها) گروه‌های تروریستی را در کشور خود جای می‌دهند و از وضعیت شان خبر دارند، افرادی که در داخل مرزهای ما کارهای تروریستی انجام داده اند، اما در پناه پلیس پاکستان و دستگاه اطلاعات پاکستان قرار گرفته اند، اگر لازم باشد به موقع این اطلاعات مان را افشا خواهیم کرد.

مشاور رئیس مجلس در عین حال یادآور شد: ما می‌خواهیم که پاکستان خودش جلوی این قضیه را بگیرد و نگذارد تا در کشورش علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامات تروریستی صورت بگیرد.

حقیقت پور افزود: ما از این جهت هم به آن‌ها مشکوکیم که اخیرا در برخی طرح‌های خائنانه عربستان در منطقه در حال مشارکت نظامی هستند. آقای شریف هم اکنون فرمانده جریان ائتلاف منطقه‌ای عربستان برعلیه نیروهای یمن شده است و سایر نیروهایی که داخل عربستان هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هم اکنون ارتش پاکستان کار مزدوری برای عربستان انجام می‌دهد، گفت: این برای ما بسیار نگران کننده است و این موارد ما را به آن سمت می‌برد که شاید نوعی ارتباط ساختاری میان این اقدامات و نیز همکاریهای عربستان و پاکستان وجود داشته باشد.

مشاور رئیس مجلس اذعان کرد: ما مردم و دولت پاکستان را دوست داریم و به آن‌ها احترام می‌گذاریم، ولی اگر بخواهند در زمین عربستان سعودی بازی و خوش رقصی کنند آن زمان است که برای ما قابل تحمل نخواهد بود و ما منافع ملی خودمان را تعقیب خواهیم کرد و اگر لازم باشد تروریست‌ها را تعقیب و تنبیه خواهیم کرد.

حقیقت پور در پاسخ به این سوال که ایران از تروریستهای میرجاوه اطلاعاتی دارد، افزود: حتما داریم و مسئولان ذیربط در این زمینه بایستی پاسخگو باشند و ما بی اطلاع در این زمینه‌ها نیستیم.