کسانی که ساده‌زیست نیستند نباید در کشور مسئول شوند

علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در اجتماع بزرگ فرهنگیان در حمایت از این کاندیدا که عصر امروز (پنجشنبه 21 اردیبهشت) در مجتمع فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد، ضمن مرور تاریخ و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: ظهور انقلاب اسلامی نوع جدیدی از حکومت را شکل داد، ما انقلابی انجام دادیم که زیر بلوک شرق و غرب قرار نگیریم.

وی با اشاره به بهای پرداخت شده توسط مردم برای به ثمر رسیدن انقلاب، گفت: ما در پای انقلاب بهای سنگینی پرداخت کرده‌ایم، بالای 300 هزار شهید در دفاع مقدس و 17 هزار شهید ترور داده‌ایم. 

نیکزاد با بیان اینکه فلسفه انقلاب ما  فرهنگی است،  تصریح کرد: شما را به خدای خودتان ارجاع می‌دهم، اگر قرار بود در کشور سند 2030 عملیاتی شود، پس ما چرا باید انقلاب می‌کردیم. 

 رئیس ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی با اشاره به اعتماد مردم به قشر فرهنگیان، خاطرنشان کرد: همه کسانی که فرزندان‌شان را به دست یک میلیون انسان می‌سپارند، به آنها اطمینان دارند و اگر قرار باشد سندی مانند 2030 که حاشیه‌های خاص خودش را دارد، اجرایی شود، باعث سلب اعتماد خانواده‌ها می‌شود.

نیکزاد افزود: آیا الان کسی می‌تواند از حقوق خود در آزادی دفاع کند؟ پیامبر دست کارگر را بوسید، اما این چه دولت امنیتی است که به کارگران می‌گویند دهان‌تان را خرد می‌کنیم.

 رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه میزان رأی ملت است، گفت:  برخی در روستاها می‌گویند ریاست‌جمهوری ما هشت ساله است و ما هستیم و اگر به ما رای ندهید، رایانه‌تان را قطع می‌کنیم؛ آیا این با حرف امام سازگاری دارد؟

وی با بیان اینکه اگر قطار دولت در ریل انقلاب محقق شده، آمدن دیگران باید بقا بر وضع موجود باشد نه تغییر، تصریح کرد:  اما اگر می‌دانید امام بودند از این وضعیت راضی نبودند، باید با وجدان خود به تکلیف شرعی خود عمل کنید.

نیکزاد با طرح این سوال که آیا کارگزاران فعلی جمهوری اسلامی ساده زیست هستند؟ گفت: ثروت داشتن خلاف نیست، اما  کسانی که ساده‌زیست نیستند نباید در جمهوری اسلامی مسئول شوند.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در پایان، گفت: معلمی که عمر خود را برای تربیت آحاد جامعه گذاشته، نتواند یک خانه 75 متری داشته باشد و برخی مسئولان در خانه‌های آن چنانی زندگی کنند و خانه‌های 75 متری را مزخرف بخوانند، جای افسوس دارد.