روحانی به اقدامات ساختارشکنی روی آورده است/ موضع گیریها القایی از سوی کمیته ویژه با حضور افراد امنیتی سابق

دکتر ولی اسماعیلی نماینده سابق گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکار نیوز با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس جمهور بخصوص در مورد موشک ها و همچنین سخنان وی در ارومیه و همدان، گفت: نظام جمهوری اسلامی ثمره مجاهدت های علما و روحانیون و شهیدان گرانقدر ی است که نه از اول انقلاب بلکه از صدر اسلام تاکنون جانفشانی کرده اند و در این راه چه زندانها و چه مصیبت ها که نکشید ه اند.

وی افزود: حتی در مواردی برای حفظ و یا به ثمر نشستن این درخت تنومند اسلام چون امام راحل آبروی خود را هم با خدا معامله کرده اند و یا چون مقام عظما ی ولایت برای حفظ تنها نظام شیعه جهان در سال 88 و ایام فتنه جان عزیز خود بر کف گرفتند و فرمودند: امام زمان ( عج) ای مولا و سرور ما  جسم ناقصی دارم و اندک آبروی که آن را در کف دست گرفته ام....؛.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم خطاب به روحانی گفت: جناب رئیس جمهور اجازه ندهید  دشمنان قسم خورده این انقلاب بار دیگر ولی امرمسلمین را چنان در تنگا قرا ر دهند که چون جد خود درد دل آکنده از غم دوستان سست عنصر خود را سر در چاه کرده و فریاد زند.

دکتر اسماعی افزود: آقای روحانی ملبس به لباس پیامبر(ص) است و برای همین انتظار فرزندان انقلاب از وی بیشتر؛ بایدمواظب باشد که هر چه کشیدیم از امثال شریح قاضی های تاریخ کشیدیم.

وی با بیان اینکه انتخابات جشن ملی است، افزود: انتخابات رقابت در داخل چارچوب نظام  و پیروز این رقابت مردم است از هر جناحی که باشد.

عضو شاخص جمنا گفت: سخنان ساختارشکنانه آقای روحانیدر ارومیه و کرمانشاه ...مصداق بارز بر شاخه نشستن و بن بریدن بود و وی باید بداند که برای عناصر پلید استکبار و منافقین خونخوار اگر مجال پیدا کنند روحانی و ناطق و رئیسی فرقی نخواهد کرد و همه را از دم تیغ خواهند گذارند؛ پس نباید اجازه دهند که حاصل و ثمره 1400 سال تلاش و جانفشانی ملعبه ی تبلیغات انتخاباتی شود که گذار است .

دکتر اسماعیلی با بیان اینکه ما یکبار در سقیفه چوب نداشتن بصیرت را خوردیم، تصریح کرد: همان برای هفت پشتمان بس است.

وی گفت: آقای روحانی مطمئن باشید ملتی که امام تربیت کرده اجازه نخواهد داد عده ای نامحرم جام زهر ی دوباره به رهبر انقلاب بنوشانند؛ حضرتعالی اقداماتی زیادی دارید که برای تبلیغ باید گفته شود عاجزانه میخواهیم تکمیل کننده پازل دشمن که در تدارک فتنه جدید است نباشید.

عضو شاخص جمنا افزود: ما اخیرا شنیدیم که کمیته ویژه در ستاد انتخاباتی روحانی با حضور افراد امنیتی سابق تشکیل شده تا اقدامات خاصی انجام دهد و قطعا اظهارات ساختار شکنانه روحانی و موضع گیریهای اخیر وی از سوی این کمیته طراحی و دیکته می شود.