باید به برخی از نامزدها در مناظره‌ «دروغ سنج» وصل می‌کردند

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز(شنبه 23 اردیبهشت) در نشست کمیته احزاب و کمیته‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تصور می‌کردیم انشاءالله بر کشور ما یک اخلاق و اصولی حاکم می‌شود که می‌توانیم الگوی سایر کشورها باشیم. با وحدتی که وجود داشته در بسیاری از امور البته توانستیم بسیاری از این منازل را طی کنیم اما با نگاه  به پشت سر و راستی آزمایی باید قدم هایی که برداشتیم را رصد کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: با هدایت‌های مقام معظم رهبری این کشتی طوفان زده مورد هجمه شرق و غرب را جلو برده و روز به روز اقتدار نظام جمهوری اسلامی را افزایش داده است.

باهنر خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم برخی کشش‌های نفسانی حرکت ما را تحت تاثیر قرار ندهد. وقتی مناظره ها را نگاه می‌کنیم علی رغم اینکه شورای نگهبان تلاش کرده کسانی انتخاب شوند که صلاحیت های عمومی را داشته باشند اما باز می‌بینیم هوای نفس برخی از اعتقاد آنها قوی تر است و لگام در دست هواهای نفسانی گرفتار می‌شود.

وی افزود: متاسفانه ما هنوز چند حزب ضابطه‌مند در کشور نداریم و این از اشکالات کشور ماست. معتقدم ما در نظام مردم سالار دینی اگر نتوانیم تا چند سال آینده چند حزب برنامه دار ایجاد کرده و از آن حفاظت کنیم باید بر آینده نظام نگران باشیم که یا جمهوریت و یا اسلامیت این نظام خراب شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه باید به برخی از نامزدها در مناظره‌ دروغ سنج وصل می‌کردند، گفت: چون بعضی عمدا اشتباه می‌گفتند و برعکس.

باهنر اظهار داشت: اگر از صدنفر از مردم بپرسید اولین مطالبه‌ات چیست، شاید 5نفر هم نگویند امنیت چون امنیت در کشور وجود دارد. همه برجام و مذاکرات در سایه امنیتی به وجود آمد که عده‌ای فراهم کردند و بانی و موسس امنیت ولی فقیه است.