۱۱۴ ائتلاف استانی و سراسری از «قالیباف» حمایت کردند

 ائتلاف بزرگ و سراسری «جاحد» متشکل از 114 ائتلاف استانی و سراسری، حمایت و پشتیبانی خود را بعد از مناظره آخر از محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

متن بیانیه ائتلاف «جاحد» به شرح زیر است:

مردم شریف و سرافراز ایران؛ فرزندان شما در ائتلاف «جاحد» بعد از بررسی و مطالعه دقیق نظرات و برنامه‌ها و عملکردهای هر 6 کاندیدای محترم ریاست‌جمهوری با اتفاق نظر به این نتیجه رسیدند که طبق فرمایش رهبر معظم  انقلاب٬ ایران عزیزتر از جانمان محتاج به یک دولت مقاومت می‌باشد. دولت مقاومت در برابر زر و زور و تزویر.

دولت مقاومت در برابر همان 4 درصدی که چون زالو خون جامعه را می‌مکند و حاصلی جز یأس و نامیدی و توقف و پسرفت برای کشور و مردم نداشته و نخواهند داشت. دولت مقاومتی که بجای تزویر و ریا٬ در عمل مردم را ولی نعمت خویش بداند و به ملت گزارش دهد نه این که دشمنان قسم خورده دین و انقلاب و کشور را امین و مردم شریف ایران را نامحرم بداند.

ملت همیشه سرافراز ایران؛ فرزندان شما در بیش از 114 ائتلاف استانی و سراسری با افتخار در  دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری از دولت کرامت و تکریم مردم٬ از دولت مقاومت٬  از دولت «ما می‌توانیم»٬ از دولت کار و عمل ٬از دولت 96 درصدی های همیشه سرافراز و در صحنه و از «دولت مردم» اعلام حمایت می‌نماید.