قالیباف: شرایط سخت اقتصادی اصفهان نشانه ناکارآمدی دولت است/ عکس

محمدباقر  قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شامگاه امشب (یکشنبه 24 اردیبهشت) در جمع پرشور مردم انقلابی اصفهان در ورزشگاه پیروزی این شهر، اظهار داشت: امام خوبان و محرومان و مستضعفان فرمودند: مردم اصفهان بیشترین هزینه را برای انقلاب و نظام داده‌اند. این افتخار نصیب هیچ کدام از استان‌های کشور نشده است. این هم به این قیمت است که در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس از شمال غرب تا فاو نقطه‌ای نیست که در آنجا خون فرزندان این استان برای اسلام، انقلاب و ایران بر زمین نریخته باشد.

وی افزود: از همه گروه‌ها، اقوام، ادیان و مذاهب در این استان به صورت یکپارچه برای عزت اسلام و ایران اسلامی در تلاش هستند و من از اینکه امشب در جمع صمیمی  و گرم شما عزیزان هستم، بسیار خوشحالم و از استقبال گرم شما تشکر می‌کنم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: اگر به گذشته نه چندان دور این شهر نگاه کنیم، می‌بینیم اصفهان در ابعاد مختلف به لحاظ صنعتی، توریستی، فرهنگی و کشاورزی بهره‌مند است. اینجا استانی است که نمادی از اقتصاد ایران بوده، اما متاسفانه ناکارآمدی مدیران و دولت‌ها امروز کار را به جایی رسانده که بحران اقتصادی به معنای رکود، بیکاری و گرانی نه تنها استان‌های ضعیف، بلکه دامن استان قدرتمند اصفهان را هم گرفته و مردم را هر روز ضعیف و ضعیف‌تر کرده است.

قالیباف تصریح کرد: امروز شرایط سخت اقتصادی این استان، بحران‌های صنعتی و اقتصادی و مخصوصا بحران آب زاینده‌رود کارنامه ناکارآمدی این دولت است.

وی به ظرفیت‌های موجود در کشور و اصفهان اشاره کرد و گفت: این کشور و استان اصفهان ظرفیت‌های لازم برای تحول اقتصادی در زمینه‌های مختلف را دارد، اما علت اینکه ما نمی‌توانیم از این ظرفیت‌های عظیم به خوبی استفاده کنیم، مشکل مدیریت در کشور است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: امروز مهمترین نقطه قوت ما جوانان تحصیل کرده و با مهارت هستند. فراموش نکنیم که همه دنیا و کشورهای پیشرفته مهمترین چالش‌شان نداشتن چنین نیروی جوانی است.

قالیباف با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه‌های مختلف گفت: متاسفانه وقتی دولت‌ها و مسئولان بالا به این سمت حرکت می‌کنند که به جای اینکه دغدغه مردم را داشته باشند و در خدمت مردم باشند به سمت تجارت و فعالیت‌ها و دغدغه‌های خودشان هستند، نیروی جوان، متدین و کارآمد ما دچار بحران اقتصادی می‌شود و این بحران اقتصادی ما را در آستانه یک بحران اجتماعی هم قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: در جامعه‌ای که فقر وجود داشته باشد و شرایطی به گونه‌ای باشد که جوان ما برای اداره زندگی‌اش کلیه خودش را می‌فروشد، چه بسا که او دین خود را هم بفروشد.