گلایه حامیان رئیس جمهور یازدهم از روحانی 96

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارنامه دولت یازدهم، گفت: دولت یازدهم پس از 4 سال، هیچ‌گونه دستاوردی ندارد، اما باز هم از مردم انتظار دارد تا به وی رأی دهند.

وی افزود: دولت یازدهم سفره مردم را خالی کرده و آبروی کشور را برده و اعتباری برای پاسپورت ایرانی باقی نگذاشته است که همه اینها بیانگر نا‌کارآمدی دولت است و مردم باید در انتخاب رئیس‌جمهور آینده این ملاک‌ها را مدنظر قرار دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه مردم کاملا حس می‌کنند که اینها در یک باتلاقی افتاده‌اند و هر چه بیشتر دست و پا می‌زنند، بیشتر فرو می‌روند، گفت: بد اخلاقی آنها در مناظره‌ها بیان‌گر ناتوانی آنها در مسیر اداره کشور است.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر با بیان اینکه امیدوارم مردم به یک دولت کار آمد در برابر دولت نا‌کار‌آمد رأی دهند، گفت: روشن است که در انتخابات پیش‌رو مردم تصمیم عبور از این جریان را دارند و اصلاح‌طلبان منصف و کسانی که چهار سال پیش به این دولت رأی داده‌اند از عملکرد این دولت بسیار گلایه‌مند هستند.

وی با اشاره به گفتمان‌های باطل مطرح شده مبنی بر گفتمان جنگ و صلح که از سوی دولتمردان مطرح می‌شود، خاطر نشان کرد: طرح چنین گفتمان‌هایی فرار به جلو است و دولتمردان به غیر از مطرح کردن چنین حرف‌هایی، چاره دیگری برای فرار از کم‌کاری‌های خود ندارند.