پیگیری اتهامات روحانی به قالیباف در مجلس

حسین مقصودی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی اظهار داشت: اوضاع و احوال را که رصد می‌کنیم شاهد هستیم که دولت دست به یک‌سری حرکات پوپولیستی با هدف فریب دادن عوام و خواص زده و تمام اینها بیانگر این است که دولتی‌ها نیز صدای زنگ خطر را شنیده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به مسئله حقوق‌های نجومی و دروغگویی و آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: مسائلی مانند بیکاری و رکود نیز در دولت فعلی افزایش پیدا کرد.

مقصودی با بیان اینکه روحانی در مناظره اخیر پنجه در چهره نظام کشید، اضافه کرد: ایشان حریم و اخلاق را در این مناظره رعایت نکرد و حتی توهین‌هایی نیز به قوه قضائیه و مقننه صورت گرفت؛ ایشان در بخشی عنوان کردند که مؤسسه میزان متعلق به قوه قضائیه است در حالی که این دروغی آشکار بود.

وی ادامه داد: علاوه بر ایشان آقای قالیباف را نیز به لابی‌گری با قوه مقننه متهم کردند که این هم دروغی آشکار است و بنده در آینده قطعاً این مسئله را در صحن مجلس پیگیری خواهم کرد و رئیس جمهور باید پاسخگوی این تهمت و دروغ خود در مجلس باشد.

مقصودی افزود: پیش‌بینی بنده از رصدی که از شهرهای مختلف کشور دارم این است که انتخابات قطعاً به دور دوم خواهد رفت و دولت نیز متوجه این مسئله شده و برای جلوگیری از دور دوم شدن انتخابات و پیروزی در دور نخست، روی به دروغگویی و مسموم کردن فضا آورده و تلاش می‌کند شرایط را در غیاب خود امنیتی جلوه دهد.

وی تصریح کرد: دولت در فشار قرار گرفته و هیچ اهرمی برای دفاع از خود ندارد و از همین رو شاهد هستیم که روی به "خط‌خطی کردن" نظام آورده زیرا در 4 سال اخیر کار مفیدی انجام نداده و هم‌اینک نیز خود را در آستانه رفتن به دور دوم و عدم پیروزی در دور نخست می‌بیند.