ایران در روز 29 اردیبهشت نتیجه اقدام قالیباف را می‌بیند

روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ،طی بیانیه از اقدام قالیباف مبنی بر کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی به نفع حجت الاسلام رئیسی تقدیر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

در روزهای پایانی اردیبهشت ماه و در حالی که برای خلق حماسهای دیگر آماده شده‌اید ، یکی از فرزندان غیرتمند و پارساپیشه شما که از آزمون‌های سخت و نفسگیر سالهای خون و حماسه به سلامت و سربلند عبور کرده بود، در آوردگاهی دیگر آرش‌وار تیری از چله کمان عشق و دلداگی نسبت به شما ملت بزرگ رها کرد که مرزهای شرف و اقتدار ایران اسلامی را در ماورای افقهای دور رقم می زند.

محمد باقر قالیباف فرزند معنوی حضرت روح الله (ره) و سرباز فداکار امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی) در آوردگاه دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر نشان داد که بزرگترین هنر مردان خدا عبور از سیم خاردارهای هواپرستی و منفعت‌طلبی است و آنجا که پای حمایت از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات کشور به میان می آید، سبکبار و سبکبال از همه زرق و برق‌های افسونگر به سلامت عبور خواهند کرد تا در فراق حقیقت‌های اساطیر گونه‌ای  چون همت ها، باکری‌ها، شوشتری‌ها، کاظمی‌ها و همدانی‌ها،  بیش از این انگشت حسرت و هجران به دندان نگیریم و قدر داشته‌ها و سرمایه‌های بی بدیل خود را بیش از این بدانیم.

اقدام  شجاعانه و فداکارانه محمد باقر قالیباف در عصر 25 اردیبهشت، برگی دیگر بر اوراق افتخارات این ملت افزود و نشان داد که چگونه فرزندان پاکباز این ملت در معرکه " ان الله اشتری من المومنین اموالهم و انفسهم بان لهم الجنه" از همه داشته‌های خود میگذرند تا خریدارشان را انتخاب کنند. طوبی لهم و حسن مآب.

دکتر قالیباف در حالی با اعلام حمایت از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، از نامزدی ریاست‌جمهوری دوازدهم عبور کرد که پرچم مبارزه با طبقه ویژه خوار و متفرعن را بر زمین نگذاشته و در رکاب سردار دیگری از تبار پاکی و صداقت که در دل و جان مردم خوش درخشیده است، شمشیر می زند و به خیمه‌گاه ظلمت و فساد و تباهی نزدیک شده است.

او تصریح کرد "برای مبارزه با جریانی وارد شده که نه ‌تنها با انقلابی‌های اصیل تضاد مبانی فکری دارند، بلکه جریانی هستند که منافع مادی آنها به خطر افتاده است." و از آنکه تربیت شده مکتب علوی است،  انتظاری جز این نیست که وقتی به این نتیجه رسید که «آنچه در این مقطع اهمیت حیاتی دارد، حفظ منافع مردم، کشور و انقلاب است و این آرمان بزرگ جز با تغییر وضع موجود محقق نمی‌شود» خاضعانه اعلام کند برای حفظ این آرمان بزرگ به نفع برادر انقلابی دیگر خود حجت‌الاسلام رئیسی، از ریاست‌جمهوری دوازدهم چشم پوشی می‌کند و «از همه حامیان مردمی خویش در سراسر کشور می‌خواهد که تمامی ظرفیت‌ و حمایت خود را برای موفقیت برادر ارجمندمان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی و به بار نشستن دولت کار و کرامت برای خدمت به مردم قرار دهند.»

بصیرت مثال‌زدنی دکتر محمد باقر قالیباف برای همگرایی جبهه انقلاب، حجت را برای همه ما وفاداران به نظام اسلامی تمام کرده است. او راه عبور عزتمندانه و شرافتمندانه ملت ایران از ظلمت اشرافیت و ناکارآمدی را هموار کرد و این هنر و موقعیت شناسی جبهه یاران انقلاب اسلامی را میطلبد که در آخرین ساعات باقی مانده با هوشمندی و بصیرت، عمود خیمه‌های قبیله اشراف را به زیر بکشند و راه را برای حاکمیت مردم و مستضعفان و پیشرفت و تعالی کشور بگشایند.

اکنون که این سرباز همیشگی انقلاب مسیر را برای خدمتگزار دیگری از قبیله انقلاب هموار کرده است، تکلیف بر همگان روشن شده است. در اردوگاه یاران انقلاب، واقعه‌ای بزرگ به وقوع پیوسته و «الفت مؤمنانه» در اوج زیبایی به بار نشسته. تا جمعه 29 اردیبهشت راهی نیست. همه باید بپا خیزیم. همت و توان جهادی خود را بکار گیریم و بر ظلمت تباهی و ناامیدی بتازیم. بارقه های امید فروزان تر از همیشه است.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بار دیگر تقدیر و تشکر و امتنان خود را از اقدام شجاعانه مدیر جهادی و انقلابی دکتر محمد باقر قالیباف ابراز داشته و امیدوار است بهای این عمل خالصانه ، اعتلای کلمه الله و موفقیت و سرافرازی ملت ایران اسلامی در روز 29 اردیبهشت باشد.

انهم یرونه بعیدا و نریه قریبا