قالیباف: با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت ۴ درصد پایان می‌دهیم

محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم عصر امروز در اجتماع بی‌نظیر حامیان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مصلای تهران، گفت: امروز روز بزرگی برای جبهه انقلاب است، زیرا ما وحدت کلامی را به وحدت عملی تبدیل کردیم، اما این وحدت شرط لازم و اساسی است، اما کافی نیست.

وی افزود: از شما ملت خواهش می‌کنم این وحدت عملی لازم است، اما کافی نیست. کافی آن زمانی است که یکایک ما در هر کوی و برزن و خانه تا 3 روز آینده تلاش کنیم و مردم را به صحنه بیاوریم و هر کدام از ما 96 درصد مردم را پای صندوق‌های رأی بیاوریم.

قالیباف تاکید کرد: وحدت عملی کنونی زمانی مثمر ثمر و شیرین خواهد شد که کارآمدی و پاسخ دادن به مطالبات حق مردم، مخصوصاً حل مشکلات اقتصادی، آنها را به آینده امیدوار کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم تصریح کرد: روز دیگر پای صندوق‌های رأی می‌رویم و با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت 4 درصدی‌ها پایان خواهیم داد.

قالیباف اظهار داشت: ما برای پایان دادن به وضع موجود، موظف شدیم تا بگوییم دولت 4 درصدی و دولت حرف نمی‌خواهیم.

وی با اشار به اینکه انقلاب ما برای این نبود که دولتمردان در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند، تاکید کرد: ما در این روزهای حساس و سرنوشت‌ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی‌ها و وضع موجود با دوست 40 ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم گفت: سه روز دیگر پای صندوق رای خواهیم رفت و با انتخاب دولت کار و کرامت نشان خواهیم داد، هم داریم، هم می‌شود و هم می‌توانیم.

قالیباف با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در میان مردمی است که همیشه اثبات کردند در صحنه خواهند بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مدیون افرادی است که همیشه در صحنه بودند. 22 بهمن 57 شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و همه مردمی که همیشه با حضورشان در صحنه‌های انقلاب برای نظام اسلامی افتخار آفریدند.

وی افزود: امروز شما ایرانیان و امت حزب‌الله برای نظام و انقلاب و اسلام افتخار آفریدید. ما در 12 فروردین 58 که امام فرمودند عید ملی ما روز تصویب جمهوری اسلامی است، عهد کردیم با ظلم مبارزه کنیم و در خدمت مردم باشیم، اما باید بگوییم متاسفانه قرار نبود کسانی در مسند مسئولیت بیایند که مردم به خصوص محرومان را نبینند و آنها را از دور خارج کنند.

قالیباف در پایان تاکید کرد: قرار نبود در سرزمین عزیزمان ایران مردم را روز به روز فقیرتر کنند، بیکاری و گرانی و رکود را در جامعه گسترش دهند. قرار نبود وعده بدهند و عمل نکنند.  دولت امروز دولتی است که بر 96 درصدی‌ها سخت‌گیری و برای 4 درصدی‌ها فرش قرمز پهن می‌کند.