حضور مردم در انتخابات امنیت ملی را افزایش می‌دهد

 حشمت‌اله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات جاری گفت: حضور مردم در انتخابات اعلام حمایت همه جانبه آنان از کلیات نظام است و در واقع مردم در این پوست اندازی سیاسی، به شرایط نقد، طرح مسائل و راه‌حل مشکلات دست پیدا می کنند.

 

وی افزود: در این ایام مسئولان در معرض ارزیابی مردم قرار گرفته و کارنامه مسئولان قدیمی و برنامه‌های مسئولان جدید ارائه می‌شود و از این طریق مردم بین برنامه های جدید و کارنامه مسئولین فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.

 

نماینده مردم کرمانشاه گفت: مهم‌ترین مسئله اصل حضور مردم در انتخابات است زیرا هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد به همان میزان مولفه‌ای امنیت ملی کشور ارتقا پیدا می‌کند.

 

وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات شاخص‌های امنیت ملی و توان چانه‌‌زنی دولت را افزایش می‌دهد و اوج مشارکت سیاسی، نمایش حق تعیین سرنوشت و خود اتکایی سیاسی مردم کشور است. 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: در منطقه ما عملا هیچ کشوری مانند ایران از چنین شاخصی برخوردار نیست کشورهایی نیز که در بهار عربی ادعای دموکراسی دارند هنوز گرفتار جنگ، آشوب و مداخله خارجی هستند و امیدوارم مردم کشورمان علیرغم تمامی مشکلاتی که دارند در انتخابات حضوری گسترده داشته تا از این طریق نظام بار دیگر سربلند شود.