حضور مردم پشتوانه ای برای نظام شد/ منتخب مردم توطئه ها را خنثی کند

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  گفت: در زمینه انتخابات، نکته مهم فرمایش مقام معظم رهبری است و باید به آن توجه داشت و آن هم پیروزی مردم در این انتخابات است.

وی تاکید کرد: مردم هر چه داشتند به میان آوردند و این پیروزی بزرگی است که امام راحل و مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حفظ جمهوری اسلامی با رای و حضور مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم با رغبت و میل خود در پای صندوقهای رای حاضر شدند و حفظ نظام با پشتوانه مردمی اتفاق افتاده و این خیلی مهم و با ارزش است.

کریمی قدوسی با بیان اینکه نظام و انقلاب هیچ وقت از حضور مردم ضرر نکرده، گفت: حضور مردم در پای صندوقهای رای و مشارکت بالا تاثیر داخلی و بین المللی دارد و با توجه به شرایط فعلی کشور، حضور دیروز مردم بیش از هر انتخابات دیگری تاثیر گذار است.

وی با تاکید بر اینکه رای غالب مردم باید مورد احترام واقع شود، افزود: آنچه در قواعد سیاسی و در این عرصه مهم است، رای غالب مردم خواهد بود. مردم به هر کسی که رای داده باشند، باید مورد احترام واقع شوند و رئیس جمهور منتخب باید به فضای همدلی و محب در جامعه ایجاد کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه به هیچ وجه نباید اقدامی کرد تا وحدت و امنیت ملی کشور و مملکت خدشته دار شود، افزود: رئیس جمهور جدید باید برای حل همه مشکلات مردم و کشور کار کند.

کریمی قدوسی تاکید کرد: آن جریانی که سعی دارد تا اختلاف و کینه بین مردم ترزیق کند، باید با عکس العمل نامزد پیروز روبرو شود و رئیس جمهور منتخب باید تلاش دشمنان را خنثی کند.

وی افزود: این احترام باید به همه مردم در جامعه بوجود بیاید و به هیچ وجه نباید حس بد بینانه در کشور تقویت شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برد و باخت در انتخابات معنا ندارد، گفت: همه باید حواسانشان جمع باشد. باید نتیجه را قدر دانست و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام از آن استفاده کرد.