وقتی مردم آمد نیوز را سوسک کردند!

به گزارش افکارنیوز، انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در حالی برگزار شد که کانال سرویس اطلاعاتی ترکیه(میت) لیست پیشنهادی خود برای شهر تهران را منتشر کرد و برخی نامزدها را برای رای دادن به مردم معرفی کرد.

اما نتایج اولیه انتخابات شوراها نشان می دهد مردم با وجود اصرارها و التماس های این کانال وابسته خارجی به لیست مورد نظر وی رای نداده اند .

با تحلیل و بررسی مطالب منتشر شده در این کانال تلگرامی می بینیم که تعداد اعضای عضو این کانال بسیار کمتر از کانال های خبری رسمی داخلی کشور است و حتی از مجموع اعضایی که این کانال تلگرامی دارد بازدید پست های منتشر شده توسط آمد نیوز یک شوم اعضا می باشد که نشان می دهد نزدیک به 70 درصد اعضایی این کانال واقعی نیستند.

از سوی دیگر آمد نیوز با تمام جنگ روانی که از روز اول فعالیت های خود شروع کرده نتوانسته نظر مردم را جلب کند، نتایج نشان می دهد افراد مورد حمایت این کانال ستون پنجمی کشور همسایه نه تنها جزء 21 نفر اول شورای تهران نیستند بلکه از لیست اصولگرایان هم کمتر رای آورده اند.

افراد معلوم الحالی همچون یاشار سلطانی ، حکیمی پور ، سرخو و... که تصور می کردند با شایعه پراکنی و اتهامات بی اساس با عنوان املاک نجومی می توانند بر روی صندلی شورای شهر تهران بنشینند در رده های نزدیک به 50 قرار دارند و این موضوع ثابت می کند سرویس اطلاعات ترکیه (میت) سرمایه گذاری زیان دهی بر کانال تلگرامی آمد نیوز انجام داده است.

از سوی دیگر حتی آمد نیوز برخی اصلاح طلبان همچون محمد سالاری ، سیدحسن رسولی ، بهاره آروین ،الهام فخاری، ناهید خداکرمی و افشین حبیب زاده را خارج می کند و لیستی دیگر با حضور مدعیان دروغی املاک نجومی را وارد می کند که نتایج نشان می دهد آمد نیوز به افرادی که پیشنهاد داده رای ندهید مردم رای داده اند.

photo_2017-05-21_21-53-35