وزیر اطلاعات حماسه انتخابات ۲۹ اردیبهشت را تبریک گفت

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی به‌مناسبت انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، حرکت غرورآفرین ملت انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی را در انتخابات سرنوشت‌ساز 29 اردیبهشت تبریک گفت.

متن پیام وزیر اطلاعات به‌شرح زیر است:

حرکت غرورآفرین شما ملت انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی را در انتخابات سرنوشت‌ساز 29 اردیبهشت که به‌حق نماد مردم‌سالاری دینی است، تبریک گفته، همت بلندتان را ارج می‌نهیم و خداوند منان را بابت این توفیق شاکریم.

حضور به‌موقع شما زنان و مردان  و اقشار مختلف جامعه در صحنه‌های خطیر کشور، امنیت ملی و مشروعیت نظام را تضمین نموده است و به‌حق که تجربه امنیت پایدار کشور در سال‌های اخیر مدیون همین شناخت درست و حضور به‌موقع مردم می‌باشد که جهانیان و مدعیان دروغین دموکراسی در جهان غرب را نیز به تعظیم واداشته است.

سربازان گمنام امام زمان(عج) به وجود و حضور شما ملت شرافتمند، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه افتخار می‌کنند و از خداوند قادر توفیق پیمودن راه شهدای عزیز، امام شهداء(ره)، سلامتی و طول عمر باعزت مقام معظم رهبری و عزت و سربلندی جاودانه همه مردم عزیز را خواستارند و حماسه شکوهمند ملی را به رهبر فرزانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی ) و حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب و همه آحاد ملت شریف‌مان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایند.