آقای یاشار سلطانی توبه کنید!

به گزارش افکارنیوز، سال گذشته بود که خبری از سوی اصلاح‌طلبان فضای جامعه و شورای شهر تهران را تحت تأثیر خود قرار داد، عده‌ای از اصولگرایان شورای شهر متهم شدند که از سوی شهرداری املاک نجومی دریافت کرده‌اند. 

اما بعد از انتشار این خبر توسط سایت معماری نیوز به مدیرمسئولی یاشار سلطانی مشخص شد نامه محرمانه سازمان بازرسی به شهرداری به دست یکی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر رسیده و اصلاح‌طلبان تصمیم می‌گیرند برای مقابله با موضوع حقوق‌های نجومی که در دولت به وجود آمده بود واژه املاک نجومی را به وجود آورند و اتهامات دروغین به اصولگرایان شورا بزنند.

پس از بررسی‌های قوه قضاییه مشخص شد شهرداری تخلف سازمان‌دهی شده‌ای در موضوع واگذاری املاک انجام نداده است اما پس از چندین ماه مشخص گردید اصلاح‌طلبان هدف‌های سیاسی دیگری نیز از مطرح کردن املاک نجومی داشتند. 

وقتی یاشار سلطانی در انتخابات شوراها ثبت‌نام کرد معلوم شد پشت پرده این اتهام و دروغ بزرگ چه بود، از سوی دیگر کانال تلگرامی سازمان اطلاعات ترکیه نیز پس از انتشار لیست اصلاح‌طلبان برای شوراها تعدادی از اعضای آنها را حذف و افراد دیگری را جایگزین کرد که نام یاشار سلطانی نیز در این اسامی به چشم می‌خورد.

اما روی سخن با یاشار سلطانی است. آقای سلطانی! شما که ابزار دست اصلاح‌طلبان شدید و به خاطر دروغ خود طعم زندان را چشیدید آیا فکر می‌کردید با این شامورتی‌بازی‌ها می‌توانید رأی کسب کنید؟ فکر می‌کردید با بردن آبروی افراد مؤمن و انقلابی می‌توانید کسب وجهه کنید؟

نتایج شورای شهر تهران مشخص شد، شما و پشتیبان‌های اصلی شما برای ادعای دروغ املاک نجومی رتبه نزدیک به 50 را در تهران کسب کردید و مشخص شد مردم توجهی به ادعاهای کذب در مورد املاک نجومی نداشتند، شما نه‌تنها آبروی خود را بردی که با آبروی بسیاری از افراد بازی کردی تا به صندلی شورای شهر برسی و حالا که نرسیدی دیگر نه میان مردم جایگاهی داری و نه میان پشتیبانان سیاسی‌ات.

شما مانند دستمالی که فقط یک‌بار از او استفاده می‌کنند بازیچه دست اصلاح‌طلبان قرار گرفتی و حتی دیگر جایگاهی میان آنها نداری همان‌طور که مشخص شد بزرگان جریان اصلاح‌طلب حاضر نشدند نام تو را در لیست خود قرار دهند و حتی آن حامی شورای شهری‌ات هم رأی نیاورد.

آقای سلطانی از تهمت دروغینی که به دیگران با عنوان املاک نجومی بستی توبه کن و از آنها حلالیت بطلب.

 

photo_2017-05-22_14-29-22photo_2017-05-21_21-53-35