اشتغال و تولید باید مهمترین اولویت دولت آینده باشد/ ضرورت توجه دولت به افزایش توان دفاعی

علاء الدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکار نیوز با اشاره به مشارکت 42 میلیون نفری ملت ایران در انتخابات روز جمعه و حضور 73 درصدی در پای صندوقهای رای گفت: این  از افتخاارات نظام جمهوری اسلامی ایران است که بعد از 38 سال از انقلاب اسلامی، مردم همچنان با مشارکت بالا به ادامه راه نظام و انقلاب رای بالایی می دهند.

وی افزود: مردم به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت بالا در انتخابات، به رغم همه مشکلات در انتخابات حضور پیدا می کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این مشکلات تاثیری بر اراده مردم در حمایت از اصل نظام و انقلاب نداره، افزود:  ملت با انجام وظیفه خود، وظیفه دولت را سنگین کردند و حال نوبت رئیس جمهور و دولت جدیدش است که به وعده های خود عمل کند.

بروجردی با اشاره به ویژگی هایی که یک کابینه و دولت فعال و چابک باید داشته باشد، گفت: رئیس جمهور باید کابینه ای انتخاب کند که بتواند مشکلات فعلی را رفع کند.

وی با تاکید بر اینکه جوان و با نشاط بودن از جمله ویژگی مهمی است که رئیس جمهور باید به آن توجه کند، افزود: رئیس جمهور باید افراد متخصص، متعهد و کار بلد را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کند.

نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت: در حال حاضر اشتغال و تولید باید مهمترین اولویت دولت آینده باشد، گفت: رسیدگی به وضعیت اقتصادی به خصوص معیشت مردم، توجه به تولیدات داخلی و رونق بنگاههای اقتصادی جهت تولید بیشتر از الزامات کاری دولت آینده است.

بروجردی افزود: بیکاری جوانان مشکل اصلی خانواده هاست که دولت می تواند با توچه به رونق اقتصادی در جهت ایجاد اشتغال گامهای مهمی بردارد.

وی گسترش روابط ایران با کشورهای منطقه و جهان را از دیگر الویت های دولت آینده برشمرد و گفت: تنظیم روابط با اولویت کشورهای همسایه و بالابردن توان دفاعی بعنوان یک اصل بازدارندگی باید مورد توجه دولت آینده باشد.