واکنش قاضی زاده به اخبار تغییر ترکیب هیئت رئیسه

 سیدامیرحسین قاضی زاده، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی درباره بحث‌های مطروحه درخصوص تغییر ترکیب هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: انتخابات هیئت رئیسه سالی یکبار برگزار می‌شود و افراد مختلفی که آمادگی نقش آفرینی خود در این ترکیب را دارند خود را در معرض رای نمایندگان قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه امسال، انتخابات هیئت رئیسه مجلس با اینکه واقعا خبری نیست را حساس کرده اند.

قاضی زاده درباره لابی گری برای حضور و یا حذف برخی چهره‌ها در هیئت رئیسه یادآور شد: لابی گری در مجلس در این باره وجود ندارد و مقداری بداخلاقی در این قضیه شکل گرفته است.

نماینده مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: اعضای فعلی هیئت رئیسه رابطه صمیمی باهم دارند و از طیف‌های مختلفی هستند که با هم خوب کنار آمده و کار می‌کنند این ترکیب در طول این یکسال توانسته اند مجلس را بدون تنش و خوب اداره کند.

دبیر هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: دوره قبل هم خیلی از افراد متقاضی حضور بودند که آقایان مطهری و پزشکیان رای آوردند و این سری هم ممکن است افرادی کاندیدا باشند و مطمئنا گروه‌ها و فراکسیون‌ها نیز در این باره نظر می‌دهند و رای نمایندگان در این باره سرنوشت ساز است و هرچه که عموم نمایندگان درباره اش تصمیم بگیرند همان محقق می‌شود.

 وی عنوان کرد: بنظر من پرداختن به این موضوع و دوقطبی کردن فضا درست نیست و نمی‌دانم چرا عده‌ای از این کار‌ها خوششان می‌آید. ما در مجلس جمعی صمیمی داریم و بخوبی با هم کار می‌کنیم و بهم زدنش اخلاقی و اصولی نیست.