سردار غیب پرور: سپاه خار چشم اسراییل است

 سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انتخابات اخیر گفت: انتخابات رخدادی است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزی.

 

وی در همین خصوص بیان کرد: هرکسی که پای صندوق رأی آمده و به نامزد مورد نظر خود رأی داده است یقیناً ابتدا رأی تمام افراد به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

 

سردار غیب پرور با اشاره به دستگیری تعدادی از سلطنت طلبان، منافقین و گروه های معاند در ایام انتخابات تصریح کرد: هم مشارکت مردم یک پیروزی بود و هم امنیت فوق العادهی این انتخابات در یک کشور 80 میلیونی یک پیروزی ارزشمند بود.

 

وی همگرایی و گفتمان واحد را از جمله دستاوردهای انتخابات دانسته و خاطرنشان کرد: اتفاقات بدی نیز در این ایام رخ داد تا جایی که حتی برخی به سپاه که مظهر اقتدار ملی است تاخت و تاز کردند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج، سپاه را آیینه اقتدار کشور و انقلاب خوانده و تاکید کرد: سپاه خار چشم اسراییل است و آنان که به سپاه حمله می کنند آیا به عواقبش نیز اندیشیده‌اند؟

 

وی در بخش دیگری از سخنان خویش پیرامون فعالیت های سازمان بسیج گفت: باید برنامه های بسیج در بطن جامعه بوده و اثر بخش باشد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر پرهیز از شتابزدگی در برنامه ها تصریح کرد: خدمات اجتماعی، محور اصلی فعالیت های بسیج بوده و بسیجیان باید در متن جامعه باشند نه در حاشیه.

 

وی ادامه داد: بایستی چهره بسیج، چهرهای خدمتگزار در منظر افکار عمومی باشد لذا تا می توانیم بخش های خدماتی بسیج را تقویت داده و افزایش خواهیم داد.

 

سردار غیب پرور در پایان سخنرانی خویش، بسیج را مظهر اسلامیت نظام دانسته و با اشاره به نقش آفرینی بنیاد تعاون بسیج گفت: بنیاد تعاون از مجموعه های مهم و موثر این نهاد مردمی بوده که باید مجموعهای خدمت رسانی و انقلابی باشد.

 

گفتنی است سردار تقی زاده با حکم رییس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان مسئول بنیاد تعاون بسیج معرفی گردیده و از تلاش های سردار نوشادی که اخیراً به عنوان معاون هماهنگ کنندهی بسیج منصوب شده است به پاس مسئولیت 5سالهی وی در بنیاد تعاون تقدیر گردید.