قدرت بازدارندگی نظامی؛ عامل اقتدار ایران

 امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در بازدید از پایگاه شکاری خلبانان شهید برادران دل حامد در جمع کارکنان این پایگاه گفت: کارکنان پایگاه های مرزی کشور برای کنترل امنیت کشور اقدامات مهمی انجام می دهند که شایسته تقدیر است.

 

وی تصریح کرد: شما در خط مقدم کارهای مهمی را انجام می دهید و خدمت شما در این منطقه برای امنیت کشور بسیار اهمیت دارد چرا که در قبال این کار با ارزش شما، مردم آرامش دارند و دشمن از همین فداکاری شما هراس جدی دارد.

 

جانشین فرمانده کل ارتش آمادگی نیروهای مسلح و حضور ملت در صحنه را از عوامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی معرفی کرد و افزود: آمادگی همیشگی شما سرمایه مهمی برای کشور است که نتیجه آن به دست آوردن آرامش و امنیت روانی برای مردم است به نحوی که وقتی مردم صدای هواپیماهای شما را می شنوند امنیت روان پیدا می کنند.

 

وی ادامه داد: شما در همه حال باید آماده باشید و آماده بودن٬ دمیده شدن خون در یک نیروی نظامی است که برکات زیادی دارد و اولین برکت آن اعتماد به نفس است تا در هر شرایطی که به ما مأموریت بدهند با قوت و قدرت آن را به نحو احسن انجام می دهیم.

 

پوردستان قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی را عامل اقتدار ایران دانست و افزود: در شرایط کنونی و تحریم هایی که علیه ملت ما وجود دارد نیروهای متخصص ما وظیفه سنگین‌تری را بر عهده دارند و یکی از نیروهای پیش قدم در این عرصه نیروی هوایی است.