فروزنده: «لیست فروشی» کارگزاران یک رفتار طاغوتی است

لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره ماجرای «لیست فروشی اصلاح‌طلبان» در جریان انتخابات اظهار داشت: نفس این کار کاملاً غلط است و اینکه افراد بخواهند برای پست گرفتن هزینه‌ای بدهند یک رفتار طاغوتی است.

فروزنده بابیان اینکه در فرهنگ اسلامی پست گرفتن یک امانت است و فرد نباید به دنبال آن باشد، افزود: تغییر این رویکردها از سوی حزب کارگزاران سرانجامی غیر از این ندارد که در دوره مسئولیت این آقایان، یک طبقه اشرافیت و طیفی از مدیران نوکیسه به وجود آمد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه پول دادن برای حضور در لیست قطعاً به ضرر منافع مردم است، یادآور شد: باید از این شورای جدید که افراد در آن این‌گونه روی کار آمده‌اند به خدا پناه برد.

وی تصریح کرد: آقایان باید به فکر مردم باشند و ما باوجود چنین وضعیتی نگران منافع مردم هستیم چراکه دم زدن از منافع مردم برای کسانی که با پول به قدرت رسیده‌ و می‌رسند بیشتر شبیه یک شوخی است چراکه آن‌ها درد مردم را نمی‌فهمند. 

 چندی پیش بود که خبر "لیست فروشی" شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با گفت‌وگویی از فاطمه دانشور عضو شورای شهر چهارم مبنی بر پیشنهاد 2 میلیارد تومانی کرباسچی و حقانی برای گنجاندن نام وی در لیست اصلاح‌طلبان رسانه‌ای شد؛ پس‌ازآن بود که آفتاب یزد نوشت:‌ این درخواست از جانب آقای «غ_ک» دبیرکل یکی از احزاب سرشناس اصلاح‌طلب مطرح‌شده است.

کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران نیز در گفت‌و‌گویی اصل موضوع لیست فروشی را رد نکرده و گفته است: «دو میلیارد و صد هزار تومان، برآیند تبلیغات ستاد شده بود که قرار بود سهمیه‌ای بدهند

ماجرای لیست فروشی اصلاح‌طلبان تنها مربوط به این انتخابات نیست و پیش‌ از این الهه کولایی هم در جریان قرار نگرفتن نامش در لیست امید برای انتخابات مجلس دهم اعلام کرد: «برخی کاندیداها از طریق «رانت» وارد لیست امید شدند و من این مسئله را تکذیب نمی‌کنم.‌»