شهدا و مجروحان عملیات تروریستی مجلس به بیمارستان‌ها منتقل شدند

بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات تروریستی امروز 44 فرد مهاجم در ساختمان مراجعات مردمی پارلمان، اظهار داشت:  در حال حاضر کار انتقال شهدا و مجروحان به بیمارستان‌ها در حال انجام است و مسئولان حفاظتی و امنیتی در حال چک و خنثی و پاکسازی ساختمان مراجعات مردمی هستند.

 

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد تعداد شهدا تا این لحظه 13 نفر و مجروحین 45 نفر هستند، یک نفر از شهدا از سپاه حفاظت مجلس است، 3 یا 4 نفر از شهدا نیز از کارکنان مجلس و مابقی شهدا هم مردمی هستند که به دفتر نمایندگان مجلس مراجعه کرده بودند.

وی با بیان اینکه اسامی شهدا بعد از شناسایی منتشر می‌شود، گفت: یکی از 4 تروریست حمله‌کننده به مجلس، عامل انتحاری بوده که در طبقه چهارم ساختمان مراجعات مردمی خود را منفجر کرده است.

نعمتی با بیان اینکه 3 تروریست دیگر به هلاکت رسیدند، گفت: آنچه که تاکنون مسجل است، اتفاق امروز پارلمان توسط یک تیم تروریستی انجام شده است اما اینکه این عملیات از طرف چه گروهی (داعش، منافقین و ...) هدایت شدند، را باید مقامات امنیتی اعلام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تروریست‌ها به دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه هستند و می‌خواهند با التهاب‌آفرینی، ناامنی در ایران ایجاد کنند اما باید بدانند اینگونه حرکات آنان حتماً بدون جواب نخواهد ماند.