پیام ولایتی در خصوص حادثه تروریستی تهران

علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی ضمن تسلیت شهدای حوادث تروریستی تهران، به این حوادث واکنش نشان داد.

متن این پیام به شرح زیر است: امروز وقایع دلخراش و جانسوزی در تهران به وقوع پیوست که تعدادی از هموطنان عزیزمان در جریان آن شهید و مجروح گردیدند و ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی را داغدار کرد و در غم و اندوه فرو برد.

ولایتی در ادامه این نوشتار افزود: علیرغم این رویداد تاسف‌انگیز باید دانست ملت بزرگ و شریف ایران همواره در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و  در کنار یکدیگر خواهند بود و دشمنان و کینه توزان نخواهند توانست وحدت این ملت شریف را خدشه‌دار نمایند و این اقدام تروریستی ناجوانمردانه هم نشانه کینه و دشمنی تروریست‌ها و جریانات افراطی و تکفیری با حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه، برخی کشورهای غربی و به ویژه آمریکاست که به یاری خداوند و همبستگی و وحدت، توطئه آنان به خودشان باز خواهد گشت.

مشاور مقام معظم رهبری به ایستادگی و مقاومت در مقابل جریانات افراطی و تکفیری تاکید کرد: ایران اسلامی در طول حدود 6 سال گذشته در کنار ملت مظلوم منطقه در برابر توطئه دشمنان که تضعیف کشورهای اسلامی و نابودی ملت، منطقه و دولت‌های قانونی آنان را برای دستیابی به اهداف شوم خود دنبال می‌کردند و صلح و ثبات منطقه‌ای و بلکه جهانی را بر هم زدند مقاومت نموده و  به لطف الهی تروریست‌ها و جریانات افراطی و تکفیری و حامیان آنان نابود خواهند شد.

ولایتی در پایان افزود: این‌گونه حوادث عزم جدی کشورمان را در مبارزه با جریانات تروریستی و ضرورت همکاری‌های جهانی را برای این مهم یادآوری می‌نماید و یقینا جریانات افراطی و تکفیری، تاوان سنگینی را برای این اقدام خواهند پرداخت.