مجلس خبرگان رهبری اقدامات تروریستی تهران را محکوم کرد

در پی حادثه تروریستی روز گذشته در تهران، مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این اقدام جنایتکارانه، اینگونه حرکات مذبوحانه را موجب ایجاد وحدت و همبستگی میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی در تهران و حمله وحشیانه و کور به مردم روزه دار و بی دفاع در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی و به شهادت رساندن و مجروح ساختن عده‌ای از شهروندان عزیز کشورمان در ماه مهمانی خدا از سوی عناصری جانی و خودفروخته، حادثه‌ای تلخ بود.

این اقدام مذبوحانه و ضدانسانی که با هدف مخدوش کردن امنیت مطلوب و پایدار جمهوری اسلامی و سناریویی خام برای سرپوش گذاشتن و جبران شکست های مفتضحانه گروه تروریستی داعش در محور مقاومت اسلامی عراق و سوریه و ایجاد رعب و وحشت در ایران اسلامی صورت گرفت، نتیجه‌ای جز نمایاندن هر چه بیشتر چهره خبیث آمریکای جنایتکار و تروریسم وهابی - صهیونیستی نخواهد داشت.

مجلس خبرگان رهبری با عرض تسلیت و اعلام همدردی با خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی، این اقدام بزدلانه و کثیف را محکوم نموده و ضمن قدردانی از زحمات کلیه دستگاه های انتظامی و امنیتی از سربازان گمنام امام زمان (عج) می خواهد با حفظ هوشیاری، این موضوع را تا رسیدن به نتیجه مطلوب رسیدگی نمایند و به مزدوران تروریست و حامیان منطقه ای و بین‌المللی آنان هشدار می دهد انقلاب اسلامی در طول حیات خود با تقدیم 17000 شهید ترور و مقاومت هشت ساله در جنگ تحمیلی نه تنها هراسی از این گونه اقدامات ندارد که حرکات موذیانه این چنینی روز به روز موجبات وحدت و انسجام مردم و حاکمیت را فراهم آورده است و بی شک پس از این حادثه ناجوانمردانه نیز بر وفاق و پشتیبانی آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله العالی افزوده خواهد شد. ان شاءالله

احمد جنتی . رییس مجلس خبرگان رهبری