نیروهای امنیتی ایران مکمل همدیگرند

مهدی محمدی در کانال عقل سرخ نوشت: راه افتادن بازی های کودکانه از جانب کسانی که از سپاه، ارتش و وزارت اطلاعات به یک اندازه کینه در دل دارند، پس از حمله تروریستی اخیر در تهران، خود بخشی از همان طراحی تروریستی است.

ما برای آگاهی از دلاوری ها و قهرمانی های ارتش نیازی به یادآوری ضد انقلابی که دستش به خون پاک صیاد شیرازی ها آلوده است نداریم. جالب است کسانی که چند ماه است ناسزا به حافظان امنیت -از جمله ارتش!- از دهانشان نیفتاده، یک ساعت بعد از حادثه تهران، منادی وحدت ملی شدند و یک ساعت بعدتر، دوباره یادشان رفت چه ژستی گرفته بودند و مجددا نغمه تفرقه ارتش و سپاه ساز کردند.

من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ایرانی مفتخرم که پدرم بیش از 30 سال در ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشته و به چشم دیده ام که چه مردان غیور و پاکباخته ای در این سازمان فوق العاده مهم و نیرومند خدمت می کنند.

نیروی هوایی و قرارگاه خاتم الانبیای ارتش همین حالا نگهبان قدرتمند آسمان ایران و لشکرهای نیروی زمینی پاسبانان مقتدر بخش بزرگی از مرزهای ایرانند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش آنطور که من شنیدم در برخی عملیات های برون مرزی علیه داعش شخصا شرکت کرده و یگان نخبه ای مانند نوهد سال هاست در مقام مشاور و مربی در سوریه حضور دارد. هماهنگی میان ارتش و سپاه نزدیک تر و برادری در بین فرماندهان آنها عمیق تر از چیزی است که حتی در تصور دشمن داخلی و خارجی بگنجد.

حادثه ای مانند عملیات تروریستی در تهران هم قاعده و مسئول دارد. از راه رسیدگانی که نمی دانند در این کشور نهادهای فرادستی هست مانند شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح، و تقسیم کارهای روشن و هماهنگی های تثبیت شده و قوام یافته میان همه یگان های عمل کننده از مدت ها قبل شکل گرفته، و طوری برخورد می کنند که گویی هر کس هر کار خواست می تواند بکند، فقط عرض خود می برند بی آنکه زحمت دیگری بدارند.