ساختمان ۲۷ طبقه لندن درآتش سوخت؛ قالیباف استعفا دهد!

گروه سیاسی- بر اثر آتش سوزی در برج مسکونی لنکستر لندن، از همه طبقات و پنجره های این برج27 طبقه آتش درحال زبانه کشیدن است، گفته می شود این برج مسلمان نشین است.

 

به گزارش افکارنیوز، این در حالی است که بر اساس آخرین اخبار، برای مهار آتش در برج مسکونی لنکستر لندن 200 آتش نشان به همراه 40 خودرو آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

سازمان آتش نشانی لندن اعلام کرده است در حال تخلیه این برج بیست و هفت طبقه در منطقه لن کستر در شمال کنزینگتون است.

از سوی دیگر تصاویر نشان می دهد، آتش تقریبا از همه طبقات و پنجره های این ساختمان در حال زبانه کشیدن است و پلیس اعلام کرد دو نفر به سبب استنشاق دود تحت درمان قرار گرفته اند.ساکنان این برج که در آن گیر افتاده اند در حال پریدن از این ساختمان به بیرون هستند.

راشا تودی گزارش داد برخی افراد گرفتار در آتش با تکان دادن پتو در حال نشان دادن مکان خود به نیروهای امدادی هستند اما آتش‌نشانان از بیم فروریختن ساختمان وارد آن نمی‌شوند.

بر اساس گزارش های مستند برخی از ساکنان این ساختمان گفته اند آتش سوزی در ساعت چهل و پنج دقیقه بامداد آغاز شده و همچنان آتش سوزی ادامه دارد.

دلیل اصلی آتش سوزی لندن همچنان نا مشخص است اما انچه از تصاویر مشهود است اینکه این ساختمان مانند ساختمان پلاسکو در حال فرو ریختن است .

تصاویر گویای این موضوع است که اجزای این برج از جمله پنجره ها به سبب ذوب شدن در حال فرو ریختن هستند و تعداد بسیاری از افراد در این برج مسلمان نشین گیر کرده اند.

حادثه برج لنسکتر لندن بسیار شبیه به حادثه چند ماه پیش پلاسکو در تهران است، حادثه ای که دل بسیاری از مردم را آزرده کرد اما بیشتر از آن کسانی آزرده خاطر شدند که در حادثه ای به جای امداد و کمک منافع سیاسی خود را دنبال می کردند.

در حادثه پلاسکو قالیباف به عنوان شهردار از همان ابتدا در صحنه حضور یافت و با مدیریتی جهادی مشغول رسیدگی به آتش سوزی پلاسکو بود که اصلاح طلبان با قیل و قال خواستار استعفای او شده بودند.

حالا برجی مسلمان نشین در لندن حادثه ای مشابه پلاسکو را تجربه می کند، اینبار هم شاید قالیباف به خاطر حادثه آتش سوزی در برج 27 طبقه لنکستر لندن باید استعفا دهد؟!

حالا باید از اصلاح طلبان پرسید؛ در مورد حادثه آتش سوزی برج ۲۷ طبقه لندن نظری ندارند؟ به نظر کارشناسان توییتری تجهیزات آتش نشانی لندن ناقص نبود؟ نردبانشان کوتاه نبود؟ آیا نیاز به هلیکوپتر برای خانوش کردن آتش هست یا نه؟

حادثه امروز آتش سوزی در لندن نشان داد امکان رخ دادن این قبیل حوادث برای هر کلان شهری وجود دارد اما این موضوع را نیز باید یادآرور شد که در حوادث اینچنینی تمام مردم دست در دست هم می دهند تا بتوانند جان انسانی را نجات دهند اما اصلاح طلبان در حادثه پلاسکو از همان ساعت های اول آتش سوزی سعی کردند آتش پلاسکو را به دامن قالیباف بیاندازند و از آب گل آلود ماهی گرفته و منافع جناحی و باندی خود را دنبال کنند.