تغذیه از دوقطبی کردن کشور می‌تواند تجربه بنی‌صدر را تکرار کند

 مهدی محمدی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و هشدار معظم‌له نسبت به دوقطبی‌سازی جامعه، اظهار داشت: یکی از مهمترین خطراتی که در حوزه امنیت ملی چند سالی است کشورمان را تهدید می‌کند و به ویژه از سال 88 تشدید شده است، خطر تولید دوقطبی‌های بزرگ در کشور است و منظور از دوقطبی در اینجا ایجاد شکاف‌های عمیق در جامعه است.

محمدی افزود: ایجاد این شکاف‌های عمیق با شرایط خصمانه و آشتی‌پذیر منجر به بی‌ثباتی و ناآرامی کشور خواهد بود؛ اسنادی از دولت آمریکا در دست است که نشان می‌دهد که مسئولان امنیتی آمریکا گفته‌اند دوقطبی‌سازی در ایران به این شکل جزء اهداف آنها است و درصددند مردم را در مقابل مردم و در مقابل حاکمیت قرار دهند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تجربه بنی‌صدر، تجربه‌ای است که به خوبی خطر دوقطبی شدن کشور را نشان می‌دهد و در این صورت امنیت و ثبات از بین خواهد رفت آن هم در شرایط فعلی که ایران در منطقه‌ای ناامن به سر می‌برد و این موضوع بسیار خطرناک است.

وی با اشاره به هشدار رهبر انقلاب در این زمینه یادآور شد: نشانه‌هایی وجود دارد که برخی جریانات سیاسی ادامه حیات خود را در شکل‌دهی به این دوقطبی می‌بینند چرا که طور دیگری نمی‌توانند مشکلات مردم از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها را حل کنند.

محمدی در پایان تاکید کرد: برخی جریانات تنها با تغذیه از دو قطبی کردن کشور می‌توانند به حیات خود ادامه دهند و این می‌تواند تجربه بنی‌صدر را تکرار کند، از این رو این موضوع با هشدار رهبر انقلاب مواجه شد.