واکنش مجلس به تحریم سپاه پاسداران از سوی سنای آمریکا

مسعود گودرزی امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه سنای آمریکا در حرکتی خصمانه طرح تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند، ما نیز در اقدامی متقابل در کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال آماده‌سازی طرحی هستیم تا به‌صورت قانونی در برابر این اقدامات مجلس سنای آمریکا موضع بگیریم.

وی با اشاره به ضعف قانونی موجود برای مسترد کردن حقوق حقه جمهوری اسلامی ایران در جامعه بین‌المللی خاطرنشان کرد: متأسفانه ما به دلیل ضعف قانونی در بیشتر مواقع نتوانستیم که حقوق خود را در جامعه بین‌الملل مسترد کنیم و کشورها به‌راحتی علیه ما اقامه دعوی کرده و از حساب کشور ما به نفع خود برداشت می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی افزود: به همین دلیل در مجلس سعی کردیم که با آوردن طرح‌هایی از حق ایران در بیرون از مرزها به‌صورت قانونی دفاع کنیم و به‌نوعی جبران خسارت‌هایی را داشته باشیم که در طول این سال‌ها مستکبران عالم به ما تحمیل کردند.

وی افزود: ما باید طرح‌هایی را در مجلس به شکل قانونی در بیاوریم تا با اقداماتی که با روح و جسم برجام منافات دارد، برخورد قانونی کرده و بتوانیم این اقدامات خصمانه را محکوم کنیم.