ایران با امکانات بیشتری راهبرد موشکی خود را دنبال می‌کند

 علا‌ءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران مشهوربه (S722)، اظهار داشت: با توجه به نفوذ لابی صهیونیستی در آمریکا، یکی از بندهای تحریمی علیه ایران توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دولتمردان آمریکا باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران در برابر هیچ کشوری از راهبرد موشکی خود حتی  یک گام هم  عقب‌نشینی نمی‌کند، افزود: با توجه به تجربه 8 ساله جنگ تحمیلی یکی از  ابزار بازدارندگی کشورمان در مقابل دشمن، توانمندی موشکی ایران است که انشاءالله با جدیت و قدرت ادامه خواهد یافت.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با امضاء معاهده NPT تعهد داده‌ که به سمت تولید سلاح هسته‌ای نرود، اضافه کرد: طبق فتوای مقام معظم رهبری، تولید سلاح‌های هسته‌ای حرام  و ایران هیچ‌گاه در این مسیر گامی برنداشته است.

بروجردی با اشاره به اینکه در سال‌های طولانی تحریم، ایران توانمندی موشکی خود را گسترش داد و به پیشرفت‌های بسیار خوبی نیز رسیده، تصریح کرد: با گذر از برخی مراحل در توانمند‌سازی نظامی، امروز با امکانات بیشتری راهبرد موشکی را ادامه خواهیم داد.