اطلاعیه سپاه پاسداران در خصوص عملیات موشکی ضد تروریست ها

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 2 خود بخشی از جزئیات عملیات موشکی "لیلة‌القدر" ضد تروریست‌های تکفیری را تشریح کرد.

متن این اطلاعیه به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با قدردانی از حمایت‌های قابل ستایش ملت شریف و قهرمان ایران از اقدام غرورانگیز و اقتدارآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای عملیات موشکی "لیلة القدر" ضد مرکز فرماندهی و مواضع تروریست‌های تکفیری در استان دیرالزور سوریه، بخشی از جزئیات این عملیات اعلام می‌گردد:

1 ــ عملیات موشکی "لیلة القدر" در سلسله‌مراتب نظامی و با هماهنگی ستادکل نیروهای مسلح و تحت امر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) انجام پذیرفت.

2 ــ کلیه مراحل شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات پیرامون وضعیت مقرها و موقعیت تروریست‌های تکفیری در منطقه دیرالزور، صرفاً توسط عوامل میدانی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرآیندی دقیق و مطمئن صورت پذیرفت و در اختیار نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.

3 ــ نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبتنی بر اشراف اطلاعاتی حاصله، عملیات موشکی "لیلة‌ القدر" را طراحی کرد و با شلیک 6 فروند موشک میان‌برد زمین به زمین به‌سمت اهداف تعیین‌شده در دیرالزور سوریه به مرحله اجرا در آورد.

4 ــ در این عملیات موفق، بیش از 170 تروریست تکفیری از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر مؤثر آنان به هلاکت رسیده و علاوه بر مجروحیت تعدادی دیگر از تروریست‌ها، تلفات سنگینی بر ادوات، تجهیزات و سامانه‌های آنان وارد گردید.

در پایان به ملت انقلابی و غیرتمند ایران و آحاد علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی اطمینان داده می‌شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به‌فضل الهی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا در صیانت از اقتدار و امنیت ملی کشور و مقابله با تهدیدات دشمنان، لحظه‌ای درنگ نکرده و جبهه بدخواهان میهن اسلامی را به‌سختی مجازات خواهد کرد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی