به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس جمهور در پیامی به مناسبت هفتمین روز شهادت سردار سرلشکر پاسدار حسن تهرانی مقدم و جمعی از همکاران وفادارش با تسلیت مجدد شهادت افتخار آمیز این سردار عالی مقام، بر تداوم راه پر افتخار این شهیدان با توان و قدرتی مضاعف از جانب همرزمان شجاعشان تا تحقق اهداف متعالی آنان در پیشرفت روز افزون کشور تاکید کرد.

متن کامل پیام احمدی نژاد به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
" من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلو تبدیلا "

مجاهد فی سبیل الله اسوه تزکیه و تقوی و مظهر مهر و وفا سردار سرلشکر پاسدار حسن تهرانی مقدم از نام‌آوران گمنام عرصه دفاع مقدس و از زمره رزم آوران بی ادعایی بود که پیکر قطعه قطعه اش را خلعت زیبای شهادت مزین گردانید و پاداش سالیان طولانی جهاد و کار و پیکار خالصانه و بی شائبه خود را از سالار شهیدان و امام آزادگان با شایستگی دریافت نمود و همچون مولا و مقتدایش به لقاء حضرت دوست شتافت و روح بلندش به ملکوت اعلی پرکشید.

ویژگی بارز و ممتاز این دانشمند مجاهد آن بود که علم و دانش و تجربه و تخصص را با ایمان و تعهد به هم آمیخته بود و براساس این ویژگی درخشان و برجسته منشا تحولات شگرف در عرصه فناوری‌های پیشرفته گردید.

بی‌تردید همرزمان شجاع آن فقید سعید و همکاران شهیدش، راه پرافتخارشان را بدون درنگ با توان و قدرتی مضاعف ادامه خواهند داد و همه اهداف متعالی آنان را در پیشرفت روز افزون کشور محقق خواهند ساخت.

سلام و صلوات خداوند و پیامبران و فرشتگان و عباد صالح او بر همه شهیدان راه خدا و به روح بلند و متعالی این شهیدان عزیز که در میان راست قامتان جاودانه تاریخ انقلاب و دفاع مقدس جایگاهی ویژه و ممتاز یافتند.

اینجانب بار دیگر شهادت افتخار آمیز این سردار عالی مقام دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای درخشان آن و همکاران وفادارشان را به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگوار و ایثارگر آن شهید عظیم الشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و برای آن عزیز سفر کرده و همرزمان شهیدش علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند مسالت دارم.

محمود احمدی نژاد
رئیس جمهوری اسلامی ایران