پرویزسروری: ما باید در عرصه سیاست خارجی خوش‌بینی را کنار بگذاریم
پرویز سروری در واکنش به اظهارنظر یک عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر حمایت از مخالفین جمهوری اسلامی به منظور براندازی آن گفت: ما باید در عرصه سیاست خارجی خوش‌بینی را کنار بگذاریم و بدانیم که دشمن ما در کار خود جدی است.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به حمایت مقامات آمریکایی از برخی افراد در انتخابات ایران گفت: در این مقطع دیدیم که هنوز انتخابات تمام نشده بود دوباره بر طبل تهدید و تحریم کوبیدند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید سیاست‌های منطقه‌ای خود را تقویت کنیم اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم با کشورهای منطقه ارتباطات قوی‌تری برقرار کنیم و دشمنی دشمنانمان را که آمریکا و اسرائیل هستند یک امر قطعی بدانیم و مبتنی بر آن حرکت کنیم.

سروری خاطرنشان کرد: دیپلماسی ایران در حال حاضر زمینه‌های خوبی را برای بر هم زدن اجماع بین‌المللی علیه آمریکا و اسرائیل به دست آورده و نقض مکرر برجام و سیاست‌های خشونت‌بار آمریکا در منطقه این زمینه‌ها را فراهم آورده است.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط با آمریکا هزینه‌های زیادی دارد اظهار داشت: بر هم زدن اجماع بین‌المللی در منطقه و دنیا و تقویت روابط با اروپا و اقناع‌سازی افکار عمومی بین‌المللی توسط دیپلماسی عمومی و اتخاذ تصمیمات قاطع و در عین حال منطقی می‌تواند در این اجماع موثر باشد.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی فعلی را منفعل می‌بینم اظهار داشت: در میان همیاران و همکاران منطقه‌ای سیاست ما منفعل است و هم در رابطه با آمریکا، از نظر من ایران در برابر موارد نقض برجام با یک دیپلماسی منفعل عمل کرده است.