به گزارش صراط از تبریز، دانشگاه هنر اسلامی تبریز در نامه شماره ۵۲۳۷ مورخ ۵/۸/۹۰ ضمن اذعان به بی نتیجه ماندن پیگیری ها جهت حل مشکلات سامانه مذکور، با اشاره به وضعیت بحرانی این دانشگاه، از افزوده شدن بر دامنه مشکلات خبر داده شده است.

از آنجایی که بیم آن می رود با از کار افتادن قریب الوقوع قسمتهای آموزش و دبیرخانه این سامانه، فعالیتهای آموزشی و اداری دانشگاه هنر اسلامی تبریز دچار وقفه گردد، وزارت علوم با تعیین ضرب الاجلی درصدد مدیریت و کنترل این بحران برآمده است.

بدین ترتیب به نظر می رسد پروژه ای که مشایی در هفته پژوهش سال ۸۹ آن را رونمایی کرد و مدیران وزارت علوم در آبان ماه سال جاری در گردهمایی معاونان اداری و مالی دانشگاه ها در مشهد خبر راه اندازی آن را داده بودند، با اعلام بحران در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با شکست مواجه و متوقف گردیده است.

بر اساس برخی شنیده ها فرآیند انجام این پروژه که اجرای آن به یکی از اعضای هیئت علمی " گروه شیمی " دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و یک شرکت نیمه دولتی واگذار شده بود و یکی از مشاوران زاهدی وزیر سابق علوم، نظارت آن را بر عهده داشت توسط برخی نهادهای نظارتی در حال بررسی است. این پروژه با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون تومانی وزارت علوم و صرف ۵ سال زمان اجرا شده است.




صراط نیوز آمادگی دارد به منظور اطلاع رسانی دقیق و شفاف، توضیحات و دیدگاههای مسئولان وزارت علوم، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه هنر اسلامی تبریز را منتشر نماید.