به گزارش فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز در صحن علنی مجلس قرائت شد.

جدگال نماینده مردم چابهار از وزیر راه و شهرسازی خواست که در مورد عدم اتمام احداثبرخی جاده‌های روستایی شهرستان‌های چابهار و حوزه انتخابیه توضیح دهد.

قنبری نماینده ایلام به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص آزادسازی اراضی متعلق به ساکنان اهالی ده‌بالایی‌ها توسط اداره کل منابع طبیعی استان ایلام تذکر داد.

ثروتی نماینده بجنورد به وزیر کشور در خصوص تسریع در تعیین تکلیف مناطق احمدآباد بالا شهرستان بجنورد از لحاظ تقسیمات کشوری تذکر داد.

بختیاری نماینده بافت از وزیر جهاد کشاورزی خواست که در پرداخت بهای سیب‌زمینی خریداری شده از کشاورزان شهرستان‌های بافت تسریع ایجاد شود.

رحیمی‌نسب نماینده خرم‌آباد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تسریع در پرداخت حق بیمه بیکاری کارگران شرکت پارسیلون تذکر داد.

کواکبیان نماینده سمنان از وزرای دادگستری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست که در مورد علت پلمپ کردن ساختمان اتاق تعاون کشور توضیخ دهند.

اکبریان نماینده کرج به وزیر راه و شهرسازی در مورد تسریع در تعریض پل جاده حصارک به کمانشهر در تقاطع بزرگراه کرج قزوین تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تعریض جاده ارومیه مهاباد و به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص اختصاص تیم فوتبال دسته اولی به شهرستان ارومیه تذکر داد.

یوسف‌نژاد نماینده ساری و میان‌رود از وزیر راه و شهرسازی خواست که اعتبار شهرهای جاده‌های محلی حوزه انتخابیه‌اش را تامین کند.

ترابی نماینده شهرکرد از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست که در مورد علت عدم آغاز طرح احداثپلی‌کلینیک تامین اجتماعی شهرکرد توضیح دهد.

سنایی نماینده نهاوند به وزیر بهداشت در خصوص احداثساختمان اداری انتقال خون نهاوند تذکر داد.

میرخلیلی نماینده میناب به رئیس‌جمهور در مورد صدور دستور اصلاح مقررات صدور مجوز پروانه اشتغال به امور تولیدی و خدماتی تذکر داد.

وی همچنین به وزیر علوم در مورد جذب فار‌غ‌التحصیلان دانشگاهی در مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد توجه به کارآفرینی و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تذکر داد.

حیدری نماینده سقز از وزیر نفت خواست که در مورد علت عدم محاسبه رایگان گاز مصرفی مساجد روستایی برخلاف قانون بودجه سال ۹۰ و تسریع در اعطای سهمیه سوخت به کشاورزان سقز و بانه توضیح دهد.
وی از وزیر نیرو خواست که در مورد علت عدم رایگانبودن آب و برق مصرفی مساجد روستایی و تسریع در آبرسانی به روستای عمرمومن از توابع شهرستان سقز توضیح دهد.

یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد به وزیر دادگستری در مورد ضرورت بکارگیری روش‌های مناسب و شرعی جهت کاهش میزان طلاق و به وزیر امور خارجه در مورد جلوگیری از اعزام زائران به عتبات عالیات تا زمان تضمین امنیت زوار توسط دولت عراق و قطع همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با توجه به اقدامات گستاخانه اخیر رئیس آژانس تذکر داد.

محمودزاده نماینده مهاباد به وزیر نفت در مورد تسریع در گازرسانی به شرق روستای مهاباد تذکر داد.

فلاحتپیشه نماینده اسلامآباد غرب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد جلوگیری از اقدامات مغایر با اشتغالزایی شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه تذکر داد.