بروجردی: ایران حمایت مستشاری از سوریه را ادامه می‌دهد

 علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در مواجهه با تروریسم جدی و مصمم است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با تروریسم قاطع است و به هیچ عنوان تفاوتی بین گروه‌های تروریستی قائل نیست و همانند برخی کشورها تروریسم را به خوب و بد تقسیم نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ایران به حمایت مستشاری از دولت و مردم سوریه در مقابله با تروریست‌ها ادامه خواهد داد، گفت: ما حق خود را برای حمایت از دولت و مردم سوریه در مقابله با تروریست‌ها محفوظ می‌دانیم و براساس همین حق در مقابله دولت و مردم سوریه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در کنار مردم سوریه خواهیم ماند.

بروجردی با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه که دست‌شان به خون مردم یمن و سوریه آلوده است، تروریست‌ها را حمایت می‌کنند، افزود: توصیه می‌کنیم کشورهای منطقه موضع خود را در مواجهه با تروریسم شفاف کنند و به حمایت‌های پشت صحنه از تروریست‌ها نیز پایان دهند.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در پایان گفت: پاسخ موشکی ایران به تحرک ضدامنیتی تروریست‌ها نشان داد که نیروهای مسلح ایران تحرکات تروریستی را در چه سطحی پاسخ می‌دهند.