فتنه ای جدید در راه است؟

"حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش" عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی  درباره نقش مردم در خنثی سازی فتنه 18 تیر 78، اظهار داشت: در تمامی مراحل انقلاب اسلامی مردم نقش ویژه‌ای داشته‌اند و هرگاه انقلاب در معرض خطر قرار گرفته، مردم با تمام قوا به میدان آمدند و از کیان و اساس انقلاب دفاع کردند.

وی ادامه داد: دولت وقت در جریان فتنه 18 تیر، به مردم برخی استان‌ها همچون یزد اجازه حضور و راهپیمایی را نداد و آن زمان رهبری از وزارت کشور گلایه کردند که شما به جای اینکه کمک کنید به مردم اجازه حضور ندادید.

روانبخش اضافه کرد: مردم با بصیرت با حضور خود در زمان منافقین، جنگ تحمیلی، فتنه  78 و 88 ا آمدند و کشور را حفظ و بساط فتنه‌گران را جمع کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمنان  می‎‌دانند که که مردم صاحبان اصلی انقلاب‌اند و  پروژه‌های خود را به سمت دلسرد کردن  و یا بی تفاوت کردن آنان برده‌اند، پس باید بیشتر از گذشته مراقبت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان در پی ایجاد فتنه‌هایی جدید هستند اینکه گمان کنیم آمریکا علیه ما نقشه نمی‌کشد، خوش خیالی است، باید توطئه‌های دشمنان را بشناسیم و آن را خنثی کنیم.