امیرعبداللهیان:سکوت کشورها تروریسم را تشویق می کند

 حسین امیرعبداللهیان روز یکشنبه در دیدار راغب حسین الحسین نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و نماینده مردم فوعه و کفریا در مجلس ملی سوریه افزود: جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم و تمرکز بر راه حل سیاسی در سوریه ثابت قدم است.
وی با تبریک موفقیت ها و پیروزی های میدانی و سیاسی اخیر در سوریه و ستایش مقاومت مردم فوعه و کفریا در مقابله با تروریسم تکفیری تاکید کرد: ارتکاب جنایات تروریستی علیه مردم سوریه و سکوت برخی کشورها و محافل بین المللی باعث تشویق تروریست ها در منطقه شده است.
امیرعبدالهیان در همین زمینه به استفاده از ظرفیت های پارلمانی در جهت حمایت از مردم مظلوم سوریه و از جمله فوعه و کفریا اشاره کرد.

جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم در سوریه و منطقه دارد
نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و نماینده مردم فوعه و کفریا در مجلس ملی سوریه نیز در این دیدار با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در تهران گفت: رژیم صهیونیستی و برخی از متحدان عربی و غربی آن، مسبب بحران های موجود در منطقه و محور تروریست در منطقه و دنیا هستند.
راغب حسین الحسین افزود: تلاش ها و اقدامات علیه تضعیف محور مقاومت در هر جای دنیا بی ثمر بوده و نتیجه قطعی و نهایی آن، پیروزی محور مقاومت خواهد بود.
وی با تشریح وضعیت میدانی و سیاسی مردم فوعه و کفریا گفت: قصور سازمان های بین المللی در رساندن کمک های بین المللی، مردم مظلوم در فوعه و کفریا را در وضعیت نابسامانی قرار داده است.
به گزارش خانه ملت، حسین الحسین با تجلیل از حمایت های رهبری، دولت و ملت ایران از سوریه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم در سوریه و منطقه داشته و دارد.
نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران با اشاره به ظرفیت های موجود استراتژیک در جمهوری اسلامی ایران و سوریه، حمایت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه مسائل تحصیلی کودکان و اشتغال مردم مظلوم فوعه و کفریا را خواستار شد.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و هدیه عباس رییس مجلس سوریه، روسای گروه دوستی پارلمانی دو کشور هستند.