حمایت مرعشی از محسن هاشمی برای شهردار شدن

سیدحسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی عصر امروز در مراسم ختم مادر علی‌اکبر محتشمی‌پور در جمع خبرنگاران در پاسخ به شعاری پیرامون اظهارات مرعشی در قبول تصدی شهرداری آینده تهران،اظهار داشت: نجفی نامزدی برای شهرداری را پذیرفته و اکنون برنامه خود را تدوین می‌کند. 

وی در پاسخ به سؤالی که شما قائم‌مقام نجفی خواهید بود، تصریح کرد: نجفی به قائم مقامی قوی‌تر از من نیاز دارد.

مرعشی در پاسخ به سؤال دیگر فارس پیرامون برخی جریان‌سازی‌ها بر این مبنا که رهبر انقلاب در جریان انتخاب اعضای کابینه دوازدهم دخالت دارند، خاطرنشان کرد: دفتر رهبری در این زمینه بیانیه دادند و من سخنگوی دفتر رهبری نیستم چون این بیانیه که صادر شد،دقیق است و مسئولیت کابینه عمدتا بر عهده رئیس‌جمهور است و امیدواریم ایشان کابینه خوبی را انتخاب کنند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به سؤالی پیرامون ائتلاف بین نجفی و وی برای تصدی شهرداری تهران گفت: ائتلافی وجود ندارد چون ائتلاف در جایی است که جدایی باشد و ما یک سیب هستیم که از وسط نصف شده است. نجفی شهردار شد من اتاق فکر او می‌شوم و اگر من شهردار شدم نجفی اتاق فکر من خواهد بود.

مرعشی در پاسخ به سؤال دیگر فارس مبنی بر اینکه آیا محسن هاشمی در این جریان نقشی را ایفا نمی‌کند، خاطرنشان کرد:‌امیدواریم در شورا بسته به نظر اعضا ایشان به عنوان رئیس انتخاب شود و این یک مطالبه عمومی است. 

وی در پاسخ به سؤال دیگری با این عنوان که بین حزب اتحاد ملت و کارگزاران سازندگی، گفت‌وگویی برای شهرداری شده است، اظهار داشت: ما با همه احزاب حتی با مؤتلفه گفت‌وگو می‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری پیرامون اظهارات اخیر محمد عطریانفر در مورد تصدی شهرداری تهران، گفت: نظر حزب این بود که من نامزد شوم و نظر حزب را گوش دادم و من یک آدم حزبی هستم.