پشت پرده ضرب و شتم یک مامور توسط نماینده اصلاح طلب/سابقه نماینده در درگیری و شکستن کامپیوتر بیمارستان بیجار

به گزارشافکار نیوز، حمداله کریمی نماینده بیجار صبح روز دوشنبه نهم مرداد در ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد حاضر می شود تا به همراه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با هواپیمای اختصاصی به کردستان سفر کند.

این سفر ماموریت  کارى بود و تنها خود وی  حق سوار شدن بر هواپیما و استفاده از محل تردد ویژه فرودگاه را داشت.

بر اساس شنیده های خبرنگار افکار نیوز از زبان کارکنان مجلس، نماینده بیجار با خودروی شخصی پژوی نقره ای رنگ به اتفاق همسرشان  قصد ورود به منطقه ویژه فرودگاه مهرآباد را داشته که مامور پلیس به خاطر تدابیر امنیتى که این روزها اعمال مى شوداز ورود خودروى غیر مجاز  ممانعت کرد.

نمایندگان مجلس براى  رفتن وخارج شدن از  فرودگاههاى کشور  از پاویون و تشریفات استفاده مى کنند. در آنجا هیچگونه بازرسى وکنترلى اعمال نمى شود. نیروهاى حاضر با احترام نمایندگان را بدرقه و راهنمایى مى کنند. 

اما در هنگام حضور نماینده بیجار در فرودگاه، همسر این نماینده همراهش بوده و بنا به اعلام پلیس، همسر وی هم قصد داشته تا به اتفاق به هواپیماى حامل وزیر راه برسند.

البته نماینده بیجار در اظهارات خود اعلام کرد که همسر وی قصد سوار شدن هواپیما را نداشته و می خواسته با این خودرو به محل کار خود در میدان فردوسی برود.

نماینده بیجار بجاى استفاده از خودروی  متورپول مجلس و رفتن در مسیر پاوین  گویا از مسیری دیگرى  و با ماشین شخصى  قصد ورور به محوطه داشته که با ممانعت پلیس مواجه مى شوند. 

 چون خودرو  مجاز به ورود نبوده و همسر وی نیز فاقد مدارک لازم  بوده و قبلا هماهنگى نشده بود، پلیس مانع می شود اما راننده خودرو به دستور نماینده در عملى خودسرانه اقدام به  باز کردن گیت کنترل ورود و خروج مى کند و به مسیر خود ادامه می دهد و اعتنایى به فرمان پلیس نمى کند. 

مسیرخودرو حامل نماینده  با همسرشان غیر از مسیر مقرر بوده است. همین دلیل  باعث حساسیت مامور ان مى شود . نشان دادن کارت نمایندگى و شتاب غیر عادى براى رسیدن سالن فرودگاه با داشتن همراه اضافه و فاقد بلیط پرواز باعث شده مامورین به خودرو شک کنند که بلافاصله از وضعیت خودرو استعلام می شود.

بر اساس استعلام گرفته شده این خودرو دارای چهار میلیون و 950 هزار تومان خلافی بوده و از سال 1387 تا کنون خلافی های خود را پرداخت نکرد.

بعد از پیاده شدن نماینده از خودرو، راننده و همسر وی به خروجی باز می گردند.

مامورین پس از اطلاع از وضعیت خودرو فصد داشتند آنرا توقیف کنند که راننده و همسر نماینده مانع می شوند و در همین حین راننده و همسر نماینده  به وى خبر مى دهند. او به دم گیت می آید. 

بعد از بگو و مگوهای صورت گرفته، نماینده سیلی به صورت مامور نیروی انتظامی می زند و سپس با کله خود، به صورت مامور می کوبد و بینی وی را می شکند.

برا ى توجیه رفتارش اقدام به تهیه فیلمى از اظهارات خانمش در اطاق افسر نگهبان مى کند. درآن حرفهایى  به همسر ش دیکته مى شود و وی آنرا تکرار می کند که به استناد آن سخنان ادعا مى کند فیلم توهین ماموران به همسرم درگوشى دارم.

کریمی فیلم را در کانال رسمى اش منتشر که بعد از ساعتی آنرا حذف مى کند.

 بعد از  از این کتک کاری این نماینده سوار هواپیما می شود و برای حضور در برنامه افتتاح طرح های استانی به همراه وزیر راه و شهرسازی راهی سنندج شد.

بر اساس اطلاع خبرنگار افکار نیوز این نماینده سال گذشته در همین ایام ، وارد بیمارستان اماحسین (ع) بیجار مى شود که ظاهرا یکى از آشنایان وی  از پرستار بیمارستان اظهار نارضایتى مى کند که این نماینده با پرستاربخش به مشاجره مى پردازد و از شدت عصبانی با مشت به مانتیتور کامپیوتر بیمارستان می کوبد و آنرا مى شکند. 

در همان زمان مسئولین بیمارستان قصد داشتند تا وی را مورد تعقیب قضایی قرار دهند اما با پادر میانى بزرگان شهر بیجار و رایزنی با ریاست دانشگاه علوم پزشکى، از رسانه اى شدن و طرح شکایت در دادسرا جلوگیرى شد.

البته در همان زمان موضوع به اطلاع هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس رسید و برای این نماینده پرونده ای در مجلس تشکیل شد.